انتشار ویدئویی عجیب درباره سلامتی کیم جونگ اون

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، در یک ویدئوی تبلیغاتی تازه که از تلویزیون دولتی کره شمالی پخش شده به شایعات مربوط به سلامتی کیم جونگ اون عالی ترین مقام آن کشور پرداخته شده است.

انتشار ویدئویی عجیب درباره سلامتی کیم جونگ اون

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، در این ویدئو تصاویری از کیم منتشر شده که او سختی در حال تلاش برای پایین آمدن از پله ها است و نشان داده می شود که کیم با شرایطی لنگان لنگان حرکت می کند.

در صحنه هایی که نشان داده می شود کیم به سختی حرکت می کند همراه با صدای راوی است که نیمه آشکار و نیمه مبهم در مورد شرایط سلامتی او صحبت می کند و یادآور مستندی است که در سال 2014 میلادی از طریق تلویزیون دولتی کره شمالی پخش شد و او را در حال راه رفتن لنگان لنگان نشان می داد و اشاره می کرد که او احساس خوبی ندارد.

این مستند به هیچ مسئله ای درباره سلامتی کیم جونگ اون اذعان نکرده، اما اشاره کرده که مسائل اش به دلیل سخت کوش بودن او بوده است. در این مستند هیچ اشاره ای به رژیم غذایی، ورزش یا بیماری به عنوان دلایل و عوامل احتمالی کاهش وزن کیم در یک سال اخیر نشده است و در عوض به استرس، سخت کوشی و نگرانی اش برای تحقق رویا های ملت به عنوان دغدغه های اصلی وی اشاره شده است.

از زمانی که کیم در سال 2012 قدرت را به دست گرفت به طور پراکنده شایعاتی مبنی بر شرایط بد سلامتی او منتشر شده اند.

ویدئوی تازه در بحبوحه تشدید تنش ها در منطقه پس از انجام مجموعه پرتاب های موشکی تحریک آمیز از طریق کره شمالی منتشر شده است از جمله پرتاب روز یکشنبه که گمان می رود قوی ترین موشک این کشور در پنج سال اخیر آزمایش شده باشد.

منبع: هافینگتون پست

منبع: فرارو

به "انتشار ویدئویی عجیب درباره سلامتی کیم جونگ اون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتشار ویدئویی عجیب درباره سلامتی کیم جونگ اون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید