اولین کتاب کودک دیوید سداریس منتشر می گردد

به گزارش وبلاگ تکنولوپ به نقل از کرکاس ریویوز، زشت قشنگ اولین کتاب کودک دیوید سداریس، طنزنویس پرفروش است که به خاطر مجموعه مقاله هایی از جمله یک روز قشنگ حرف می زنم و شاد و پیروز باشی شناخته شده است.

اولین کتاب کودک دیوید سداریس منتشر می گردد

بعلاوه این اولین کتاب مصور یان فالکونر، نویسنده و تصویرگر کتاب کودک خواهد بود که پس از مرگ او در ماه مارس، منتشر می شود. بنا به اعلام ناشر، این کتاب مصور، ویژه بچه ها پنج سال به بالا، در پی پاسخ به این پرسش قدیمی است که چرا ما بعضی از مردم را زیبا و بعضی دیگر را زشت می دانیم. این کتاب، داستان آنا ون اوگر را تعریف می نماید که چهره هیولایی دوست داشتنی اش تبدیل به چهره ای زشت و بامزه با گونه های سرخ می شود- و دیگر به حالت قبل برنمی شود.

فرانسوا مولی، بنیان گذار تون بوکز گفت: باعث افتخار است که می توانم یکی از پروژه های پایانی یان فالکونر و اولین کتاب کودک دیوید سداریس را منتشر نموده و نبوغ این دو چهره مطرح را به بچه ها، والدین، معلمان و همه کسانی که هوادار کتاب های کمیک باکیفیت هستند، هدیه کنم.

از دیوید سداریس کتاب های متعددی از جمله مخمل و جین تن خانواده ات کن، بالاخره یه روزی قشنگ حرف می زنم، کالیپسو، بیا با جغدها درباره دیابت تحقیق کنیم، مادربزرگت رو از اینجا ببر، تب بشکه و تعطیلات بی دغدغه در ایران ترجمه و منتشر شده است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "اولین کتاب کودک دیوید سداریس منتشر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین کتاب کودک دیوید سداریس منتشر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید