بازی اکشن Sifu بهار سال آینده به همراه آپدیتی بزرگ به کنسو های ایکس باکس می آید

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، بازی سیفو (Sifu) یکی از عناوین به شدت پرطرفدار در سال گذشته بود. نکته اینجاست که این بازی تنها برای کنسول های پلی استیشن و کامپیوتر عرضه شده و به همین علت بسیاری از گیمرها از تجربه آن ها محروم بودند. حال شرکت سازنده اعلام نموده که در تاریخ 8 فروردین (28 مارچ) این بازی را برای ایکس باکس عرضه خواهد نمود. همینطور اینکه در کنار آن یک به روزرسانی هم برای بازی عرضه خواهد شد.

بازی اکشن Sifu بهار سال آینده به همراه آپدیتی بزرگ به کنسو های ایکس باکس می آید

در این به روزرسانی یک حالت کاملاً تازه به نام آرناز (Arenas) به بازی اضافه خواهد شد. این بخش اضافه حدود 10 ساعت به گیم پلی کلی بازی اضافه خواهد نمود. در کنار آن 9 منطقه تازه و 45 چالش به بازی اضافه شده که باعث شده این به روزرسانی بازی را ارتقاء زیادی بدهد. در حالت دوام آوری (Survival Mode) بازیکنان حرفه ای به چالش کشیده می شوند. به علت اینکه تعداد دشمنان بسیار زیاد بوده و مراحل نیز سخت تر خواهد شد.

یکی دیگر از موارد اضافه شده در این بازی حالت عملکردی (Performance) است. در این حالت بازیکنان آموزش دیده و مهارت آن ها در مبارزات بیشتر می گردد. همینطور اینکه حالت زمانی (Time Attack) نیز وجود داشته که بازیکنان باید در یک زمان مشخص دشمنان را در این حالت نابود نمایند. در کنار این دو مورد چندین حالت دیگر نیز به بازی اضافه شده که باعث شده سیفو یک عنوان پرمحتوا و بهتر از قبل بگردد. محل های متفاوتی هم به بازی اضافه شده که باعث شده این بازی به شدت گسترده گردد. همینطور اینکه مبارزات بسیار در آن مجذوب کننده شده و تنوع مبارزات نیز بیشتر خواهد بود.

بازی سیفو داستان انتقام است. شما در نقش پاک می (Pak Mei) بازی خواهید کرد. او یک هنرجوی کانگ فو بوده و مربی او به وسیله یک گروه جنایت کار کشته می گردد. حال او تصمیم به انتقام می گیرد. بازی سیفو یک بازی اکشن با یک ویژگی خاص است. اینکه با هربار مردن سن کرکتر شما نیز افزایش پیدا خواهد نمود. به همین علت سرعت او کمتر شده ولی هوش و زکاوت آن بیشتر خواهد شد. همین باعث می گردد تا تجربه سیفو یک تجربه بسیار خاص و لذت بخش باشد.

زمانی که در سال 2022 این بازی برای پلی استیشن عرضه شد توانست موفقیت بسیار خوبی کسب کند. از طرفی بسیاری از منتقدان نیز این بازی را برترین عنوان اکشن سال 2022 دانسته و به همین علت سیفو توانست هواداران بسیار زیادی بدست بیاورد. نکته مهم در خصوص سیفو در کنار طراحی خوب، همین عنصر پیر شدن کرکتر است. چیزی که باعث شده این بازی به شدت مجذوب کننده بگردد.

می توانید در ادامه تصاویر تازه منتشر شده از بازی و تریلر آپدیت Arenas را ببینید.

منبع: Gematsu.com

کنسول بازی مایکروسافت مدل XBOX SERIES X ظرفیت 1 ترابایت

مشاهده کالا

کنسول بازی مایکروسافت مدل XBOX SERIES S ظرفیت 512 گیگابایت

16,741,180 تومان

مشاهده و خرید

منبع: دیجیکالا مگ

به "بازی اکشن Sifu بهار سال آینده به همراه آپدیتی بزرگ به کنسو های ایکس باکس می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی اکشن Sifu بهار سال آینده به همراه آپدیتی بزرگ به کنسو های ایکس باکس می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید