بازی Ashfall به وسیله سازندگان سابق دیز گان و لست آو آس معرفی گردید

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، مایکل مامباوئر (Michael Mumbauer) و جان گاروین (Michael Mumbauer) دو توسعه دهنده باتجربه صنعت هستند که سابقه کار در پلی استیشن را داشته اند. آن ها با همکاری هم استودیویی به نام Liithos را تأسیس و یک بازی تازه را معرفی نموده اند. البته، شاید پروژه اصلی به آن مقدار ای که انتظار داشته باشید، هیجان انگیز نباشد.

بازی Ashfall به وسیله سازندگان سابق دیز گان و لست آو آس معرفی گردید

بازی اول استودیو آن ها Ashfall نام دارد که به عنوان اولین بازی واقع تراز اول وب 3.0 برای کامپیوتر و کنسول و شبکه Hedera توسعه داده شده است و از یک ارز رمزنگاری بومی و بهینه در زمینه انرژی به نام HBAR استفاده می نماید. بله، درست فکر می کنید، ترکیب بسیار عجیب وغریبی است.

مامباوئر مدیرعامل Liithos قبلاً 13 سال را در پلی استیشن به عنوان رئیس استودیو گروه خدمات هنرهای بصری (Visual Arts Service Group) فعالیت و روی بازی هایی مانند آنچارتد و لست آو آس کار نموده است. او یکی از بنیان گذاران و مدیرعامل استودیو Thats No Moon بوده که اخیراً تأسیس شده است.

جان گاروین هم که کارگردان و نویسنده بازی دیز گان (Days Gone) بوده و مدت زیادی را در استودیو بِند (Bend Studio) فعالیت نموده است، در این استودیو به عنوان نایب رئیس خلاقیت و نویسنده و کارگردان اولین پروژه این استودیو فعالیت می نماید.

استودیو Liithos در بیانیه خبری خود بیان نموده است: در بازی Ashfall بازیکنان برای زنده ماندن از دنیای که به خاطر گرم شدن کره زمین، حلقه آتشفشانی مشتعل، میدان های انرژی اسرارآمیز و مخرب و منطقه ها خطرناک آسیب دیده است، به عنوان یک ماجراجویی تک نفره پیوسته و متصل شروع می گردد که در ادامه به یک اثر چندنفره بازیکن در مقابل بازیکن (PVP) و بازیکن در مقابل محیط (PVE) تبدیل می گردد.

در ادامه بیانیه آمده است: گیمرها می توانند بازی را با استفاده از شبکه Hedera انجام دهند که در آن جستجو، کشف و انحصار تمرکز برای تجربه ساخت، فروش و تجارت در بازی است. Ashfall در حال حاضر با سازندگان افسانه ای کتاب های مصور، هنرمندان و اینفلوئنسرها شراکت دارد زیرا داستان با یک کمیک دیجیتال نوشته جان گاروین شروع می گردد که طراحی کاور آن به وسیله بِرِت بوث از ورلد استورم و دی سی کمیکس صورت گرفته است.

گاروین در بیانیه ای خاطرنشان کرد: هدف ما ایجاد یک تجربه واقعاً نسل بعدی و دنیا باز است که با فناوری های تازه درگیر باشد تا محتوای تولیدشده به وسیله کاربر را امکان پذیر کند. مثل همواره، تمرکز ما بر خلق شخصیت های دوست داشتنی، داستان های مجذوب کننده و گیم پلی تکاملی و دنیایی است که نه تنها در بازی ها، بلکه در رسانه های دیگر نیز ارزش کاوش را دارد.

سایت VentureBeat هم از مامباوئر درباره نقش وب 3.0 در بازی Ashfall پرسید و او در پاسخ گفت: فنّاوری های چندرسانه ای و قدرت دنیاهای متصل همواره چیزی بوده است که من به شدت به آن علاقه داشتم. به نظر من درباره معنای بازی های مبتنی بر بلاک چین کمی سوءتفاهم برای گیمرها وجود دارد. من بلاک چین را همانند یک راه آهن می بینم که ایستگاه اصلی آن بازی های ویدئویی است.

مامباوئر اضافه نمود: سایر ایستگاه های این راه آهن فرضی همگی به ایستگاه اصلی یعنی بازی ها منتهی می شوند و قطارها محموله های گران بها (NFT) را به وسیله ایستگاه های دیگر به گیمرها تحویل می دهند. این راهی برای داشتن تجربیات عمیق تر و مجذوب کننده تر نسبت به آنچه قبلاً دیده ایم است. ما می خواهیم برای انجام این کار به گیمرها پاداش دهیم.

منبع: VGC

منبع: دیجیکالا مگ

به "بازی Ashfall به وسیله سازندگان سابق دیز گان و لست آو آس معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی Ashfall به وسیله سازندگان سابق دیز گان و لست آو آس معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید