ببینید؛ بسته الحاقی تازه فاینال فانتزی 14 معرفی گردید

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، کمپانی اسکوئر انیکس (Square Enix) به تازگی از جدیدترین بسته الحاقی فاینال فانتزی 14 با عنوان Dawntrail رونمایی نموده است.

ببینید؛ بسته الحاقی تازه فاینال فانتزی 14 معرفی گردید

پنجمین بسته الحاقی فاینال فانتزی 14 به عنوان فصلی تازه از داستان، شروعی تازه برای سناریوی اصلی بازی پس از انتها حماسی Endwalker است و بازیکنان را از آن سوی دریا به یک ماجراجویی کاملا تازه می برد. Dawntrail بازیکنان را به Tural می آورد؛ قاره ای در غرب Eorzea که تنها به عنوان دنیای تازه شناخته می گردد. این سرزمین اسرارآمیز نوید ماجراجویی و اکتشاف بالایی را می دهد زیرا شامل مکان های خارق العاده ای مانند Tuliyollal، شهر افسانه ای طلا، است. این سرزمین متنوع مردمان بسیاری را در خود جای داده و از فرهنگ های آمریکای جنوبی الهام گرفته است.

از طرفی بازیکنان فاینال فانتزی 14 باید منتظر چالش های زیادی در Dawntrail باشند. یکی از اصلی ترین موضوعات شامل درگیری بر سر اینکه چه کسی بعد از رهبر فعلی، تولیولال را به دست خواهد گرفت، می گردد. بازیکنان با یاری شخصیت های آشنای بازی در تصمیم گیری در خصوص این مسابقه در خصوص مراسم جانشینی یاری خواهند کرد. البته ممکن است که در خصوص چگونگی حل این معما اختلاف نظر داشته باشند.

در حین سفر در سراسر تورال، بازیکنان با انواع فرهنگ ها و ملت ها روبرو خواهند شد. بازیکنان بعلاوه دو کلاس تازه دریافت خواهند کرد. یکی از کلاس ها یک مبارز از راه نزدیک و دیگری از راه دور است. با اینکه فعلا جزئیات زیادی از این کلاس ها در دسترس نیست اما با توجه به تریلر به نظر می رسد که یکی از کلاس ها سارق دریایی با یک شمشیر بلند و زره سبک باشد. از طرفی یوشیدا، تهیه کننده بازی، در حین معرفی بسته الحاقی بعلاوه یک پیراهن با موضوع لاک پشت های نینجا به تن داشته که این می تواند نشان دهنده این باشد که کلاس نزدیک زن از وسایل نینجا استفاده نموده و کلاس دور زن احتمالا یک میج باشد.

فاینال فانتزی 14 هم اکنون روی پلی استیشن 5، پلی استیشن 4 و رایانه های شخصی در دسترس است. نسخه ایکس باکس سری ایکس و اس بازی نیز در بهار 2024 عرضه می گردد. در نهایت بسته الحاقی Dawntrail در تابستان آینده منتشر خواهد شد. در ادامه می توانید تریلر و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Playstation.Blog

منبع: دیجیکالا مگ

به "ببینید؛ بسته الحاقی تازه فاینال فانتزی 14 معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ بسته الحاقی تازه فاینال فانتزی 14 معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید