بلک آدام دید همه را نسبت به فیلم های ابرقهرمانی تغییر می دهد

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، ژاومه کویت-سرا تکنولوژی ای نو برای فیلم پیش روی دی سی فراوری نموده است. در مصاحبه ای با توتال فیلم، کویت-سرا گفت هدفش این بوده که بلک ادم فیلمی نو و منحصر به فرد باشد.

بلک آدام دید همه را نسبت به فیلم های ابرقهرمانی تغییر می دهد

بلک آدام، فیلمی که در آن دواین جانسون نقش ضدقهرمان را بر عهده دارد، قرار است جزئیات بسیاری از اسطوره های دی سی را آنالیز کند و بعلاوه، تیم جامعه عدالت آمریکا را به سینما معرفی کند. جانسون که عکسش بر روی آخرین جلد منتشر شده به وسیله توتال فیلم بود، توییت کرد:

در این صفحات، ماجراجویی ده ساله ام در راه آوردن این مختل کننده اهل خندق را به اشتراک گذاشته ام.

مختل کننده، دقیقا کلمه ای بود که کویت-سرا نیز برای توصیف فیلم به کار برد:

بلک آدام همچون یک مختل کننده در نحوه ساخت فیلم های ابرقهرمانی به خصوص در جهانی دی سی عمل می نماید. من دوست دارم به چالش کشیده بشوم و می خواستم که تکنولوژی ای نو طراحی کنم. پس ما در اینجا، روش های به خصوصی برای روش پرواز، حرکت و حتی لباس ادم به وجود آوردیم و این اتفاق برای تمام شخصیت های دیگر فیلم نیز افتاد. البته همواره یک هدف ثابت داشتیم: نوآوری و منحصر به فرد بودن روش روایت داستان در تمام وجوه آن.

او بعلاوه گفت که با اضافه کردن دیگر کاراکترهای دی سی به این فیلم، فشار را بر روی نقش اصلی کمتر نموده است و اضافه کرد:

چند قهرمان با تجربه مثل هاوک من و دکتر فیت داریم و در کنار آن ها، تازه واردهایی مثل اتم اسمشر و سایکلون حضور دارند. هماهنگی و همکاری آن ها با یکدیگر برای غلبه بر فردی شکست ناپذیر مثل بلک ادم، بسیار شرایط جالبی ایجاد خواهد نمود بدون اینکه تمام فشار فیلم بر یک نفر باشد.

کویت-سرا که جهت شغلی آن چنان موفقی نداشت و فیلم هایی هیجان انگیز با کیفیت میانه فراوری می کرد، به تازگی با فیلم گشت وگذار در جنگل، فیلم 200 میلیون دلاری دیزنی، سطح خود را بالا برد. بعلاوه، این فیلم اولین همکاری او با جانسون بود که خود یکی از بزرگ ترین ستارگان سینما در جهان است.

بازیگرانی از جمله آلدیس هاج در نقش هاوک من، نوحا سنتینیو در نقش اتم اسمشر، کویینتسا سویندل در نقش سایکلون و پیرس برازنان در نقش دکتر فیت نیز در این فیلم حضور دارند. بعلاوه سارا شاهی را در نقش آدریانا، همسر آدام خواهیم دید. این فیلم در تاریخ 29 جولای 2022 منتشر خواهد شد و به طور تدریجی، از ایده هایی که زک اسنایدر برای این مجموعه داشت دور خواهیم شد. بلک آدام یکی از چهار فیلم دی سی در سال 2022 خواهد بود و باقی آن ها عبارت هستند از فلش، آکوامن و پادشاهی گم شده و بت گرل که همه این فیلم ها در سرویس پخش آنلاین اچ بی او منتشر خواهند شد.

منبع: collider

منبع: دیجیکالا مگ

به "بلک آدام دید همه را نسبت به فیلم های ابرقهرمانی تغییر می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلک آدام دید همه را نسبت به فیلم های ابرقهرمانی تغییر می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید