تحقیقات فیس بوک و کارنگی ملون بر ضدکرونا

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، فیس بوک و محققان دانشگاه کارنگی ملون قصد دارند با اجرای یک طرح تحقیقاتی در خصوص نشانه های ویروس کرونا به مقابله با این بیماری یاری نمایند.

تحقیقات فیس بوک و کارنگی ملون بر ضدکرونا

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی وبلاگ تکنولوپ به نقل از انگجت، فیس بوک که پیش از این هم طرح هایی را برای مقابله با کرونا به اجرا گذارده، در آنالیز جدید خود به تحقیق در خصوص فید خبری کاربران می پردازد و از کاربران فیس بوک می خواهد تا داوطلبانه اطلاعاتی را در خصوص شرایط سلامت خود به اشتراک بگذارند.

فیس بوک قبلا هم پیغام هایی را با هدف اطلاع رسانی در خصوص ویروس کرونا در فید خبری کاربران خود ارسال نموده بود و این کار را در شبکه اجتماعی اینستگرام هم انجام می دهد. اما در تحقیق جدید از کاربران به طور مستقیم خواسته می گردد تا در خصوص وجود یا عدم وجود نشانه های بیماری کرونا در خود اظهارنظر نمایند.

این شبکه اجتماعی افزوده که داده های جمع آوری شده بدین شکل برای مقابله با بحران کرونا به کار گرفته می گردد و از جمله از این طریق یک نقشه سلامت برای تسهیل گزارش دهی در خصوص ابتلا به ویروس کرونا تهیه می گردد. محققان هم با آنالیز این اطلاعات، می توانند داده های دقیق تری در خصوص نشانه های ابتلا به کرونا جمع آوری نمایند.

منبع: خبرگزاری فارس

به "تحقیقات فیس بوک و کارنگی ملون بر ضدکرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحقیقات فیس بوک و کارنگی ملون بر ضدکرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید