تصمیم مهم پرافتخارترین کشتی گیر آمریکایی ، با حضور در مبارزات آزاد رزمی خیال کشتی گیران ایرانی راحت می شود؟

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، کشتی گیر مطرح آمریکایی سال 2023 را برای خود بسیار مهم می داند و قصد دارد در رقابت های جهانی بلگراد هم حضور داشته باشد. او همچنین در مورد حضور در MMA صحبت کرد.

تصمیم مهم پرافتخارترین کشتی گیر آمریکایی ، با حضور در مبارزات آزاد رزمی خیال کشتی گیران ایرانی راحت می شود؟

به گزارش وبلاگ تکنولوپ آنلاین، جردن باروز در دوران کشتی خود به افتخارات کاملی رسیده است. شش عنوان جهانی و مدال طلای المپیک از جمله افتخارات این کشتی گیر است.

  • ببینید | کولاک حسن یزدانی برابر حریف نامدار گرجستانی | قدرت نمایی پادشاه و ستارگان ایرانی در جام باشگاه های جهان

باروز در مسابقات قهرمانی جهانی 2022 در بلگراد صربستان قهرمان وزن 79 کیلوگرم شد که ششمین قهرمانی او در مجموع بود تا به پرافتخارترین کشتی گیر آزاد کشورش در تاریخ تبدیل شود.

این کشتی گیر 34 ساله در پی دفاع از عنوان قهرمانی جهان در سال 2023 است و سپس کسب سهمیه حضور در المپیک 2024 پاریس برای یک افتخار دیگر.

جردن باروز گفت: سال 2023 سال هیجان انگیزی است زیرا به بازی های المپیک پاریس 2024 منتهی می شود و قطعا انگیزه های زیادی دارید تا بتوانید در طول رقابت های مهم در این سال خودتان را نشان دهید و بهترین خودتان باشید. دوست دارم خودم را در این رقابت ها نشان دهم. بسیاری از افراد برای الهام گرفتن به من نگاه می کنند و به همین علت این انگیزه را دو چندان می کند تا بتوانم افتخارات بیشتری داشته باشم.

سال گذشته، این کشتی گیر اهل نیوجرسی، آکادمی All I See Is Gold را در استان خود تأسیس کرد تا نسل بعدی استعدادها را در رشته کشتی پرورش دهد.

او توضیح داد: می خواستم از جایی شروع کنم که باعث شده من به این جایگاه برسم و من را ساخت. می خواهم دانش و تجربیاتم را به نسل بعدی انتقال دهم.

اما مربیگری باروز چیزی فراتر از این است که یک مربی با استعداد باشد. او می خواهد اعتماد به نفس، قدرت، ثبات، پشتکار و انعطاف پذیری را به شاگردانش بیاموزد؛ ویژگی هایی که به اعتقاد او کلید پیروزیت در تشک کشتی و خارج از آن است.

بسیاری از کشتی گیران المپیکی، مانند هنری سهودو دارنده مدال طلای المپیک 2008 پکن و خوئل رومرو دارنده مدال نقره 2000 سیدنی انتقال پیروزیت آمیزی به رشته هنرهای رزمی ترکیبی یا همان MMA داشتند. خیلی ها نیز منتظر حضور جردن باروز در این رشته بودند ولی کشتی در خون او است و او قصد ندارد به این زودی آن را ترک کند.

باروز احتمال حضورش در MMA را رد نکرد و در این باره گفت: بعضی روزها به خودم می گویم لعنتی من می توانستم در MMA باشم و این فرد را شکست دهم و بعضی روزها به خودم می گویم نه خوب است که در کشتی هستم. من پیروزیت و راحتی و آرامش زیادی در کشتی پیدا کردم اما فکر می کنم می توانم واقعاً در MMA خوب باشم. هرگز نگویید هرگز!

در حال حاضر، توجه کامل باروز به رقابت های انتخابی تیم ملی کشتی آمریکا در کلرادو اسپرینگز است که 20 و 21 ماه می خواهد بود و در صورت انتخاب شدن می خواهد از عنوان قهرمانی جهان خود در بلگراد دفاع کند.

گفتنی است باروز تا به حال 15 بار در برابر کشتی گیران ایرانی حاضر شده که به 14 پیروزی دست یافته است. تنها علی سوادکوهی اخیرا پیروز به شکست این چهره عنوان دار شده است.

منبع: همشهری آنلاین

به "تصمیم مهم پرافتخارترین کشتی گیر آمریکایی ، با حضور در مبارزات آزاد رزمی خیال کشتی گیران ایرانی راحت می شود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصمیم مهم پرافتخارترین کشتی گیر آمریکایی ، با حضور در مبارزات آزاد رزمی خیال کشتی گیران ایرانی راحت می شود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید