تمام مشخصات وان پلاس نورد CE 3 لو رفت

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، وان پلاس ماه ها قبل از گوشی نورد CE 2 رونمایی کرد و به نظر می رسد به زودی جانشین این گوشی از راه می رسد. گفته می گردد گوشی وان پلاس نورد CE 3 در سه ماهه نخست یا دوم سال 2023 از راه می رسد. بعلاوه تمام جزئیات این گوشی هم فاش شده و با خیال راحت می توانیم به مشخصات این گوشی بپردازیم.

تمام مشخصات وان پلاس نورد CE 3 لو رفت

بر اساس این ویژگی های فاش شده، این گوشی نسبت به نسل قبلی با ارتقای جزئی روبرو شده و از نظر سخت افزاری به گوشی CE 2 Lite شباهت زیادی دارد. گوشی وان پلاس نورد CE 3 قرار است با اسنپدراگون 695 از راه برسد که در گوشی CE 2 Lite هم تعبیه شده است. اگرچه این چیپست توان سخت افزاری چندان بالایی ارائه نمی نماید، ولی در کل برای بسیاری از کاربران کافی است.

در پنل جلویی آن شاهد نمایشگر 6.7 اینچی خواهیم بود که از پنل LCD با رزولوشن 120 هرتز بهره می برد. این یعنی با وجود اینکه بزرگ تر از نسل قبلی محسوب می گردد، اما حالا مبتنی بر پنل LCD است این در حالی است که نسل قبلی با پنل AMOLED راهی بازار شد.

کاربران با خرید این گوشی با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی روبرو خواهند شد که از شارژ 67 واتی پشتیبانی می نماید. در پنل پشتی آن دوربین سه گانه تعبیه شده که دوربین اصلی مجهز به سنسور 108 مگاپیکسلی است و دو سنسور 2 مگاپیکسلی در کنار آن قرار گرفته است.

بعلاوه برای ثبت عکس های سلفی می توانید از دوربین 16 مگاپیکسلی بهره ببرید. ظاهرا مدل پایه از رم 8 گیگابایتی و حافظه 128 گیگابایتی بهره می برد و گران ترین مدل با رم 12 گیگابایتی و حافظه 256 گیگابایتی ارائه خواهد شد.

منبع: GizmoChina

منبع: دیجیکالا مگ

به "تمام مشخصات وان پلاس نورد CE 3 لو رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمام مشخصات وان پلاس نورد CE 3 لو رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید