توکلی: دولت ارائه کارت هوشمند غذا را جدی بگیرد ، گفته نشود این کوپنیسم است

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، یک کارشناس مسائل مالی گفت: استدعا می کنم که دولت ارائه کارت هوشمند غذا را جدی بگیرد و غذای مردم را تضمین سازد و گفته نشود که این کوپنیسم است.

توکلی: دولت ارائه کارت هوشمند غذا را جدی بگیرد ، گفته نشود این کوپنیسم است

به گزارش وبلاگ تکنولوپ ایسنا، احمد توکلی در ملاقات سیاسیون با رییس جمهور با بیان این که علم اقتصاد سرمایه داری غرب در ماجرای کرونا به نوعی اظهار ناتوانی نموده است، اظهار کرد: تمام راه چاره هایی که آنان می دهند از سهمیه بندی، کنترل قیمت تا ملی کردن هولدینگ هایی که شرکت های ورشکسته را اداره نمایند، همه روینمودهایی دولت سالارانه است.

وی اضافه نمود: غربی ها می گویند درست است که این کار تصدی دولت را زیاد می نماید اما باید هرکاری که می توانیم برای غلبه به این مشکل انجام دهیم.

این کارشناس مالی تاکید نمود: حال اگر ما هم در کشورمان به شرایط آنان رسیدیم، وحدت ملاک ایجاب می نماید کسانی که در داخل اصرار به انجام روش های لیبرال سرمایه داری دارند و به دنبال تقلید از غرب هستند، اینجا هم از آنان تقلید نمایند.

توکلی ادامه داد: اگر ما گفتیم که دولت کارت هوشمند تهیه کند و غذای مردم را تضمین سازد، گفته نشود که این کوپنیسم است. آمریکا از سال 1939 این کار را شروع کرد و در سال 2013 حدود 47 میلیون و 536 هزار نفر آمریکایی کارت یا کوپن غذا دریافت می کردند.

وی توضیح داد: این ها ابزارهایی است که نه تقدسی دارد نه شیطانی است. اگر دیدیم که به درد می خورد باید استفاده کنیم و من مخصوصاً استدعا می کنم که دولت ارائه کارت هوشمند غذا را جدی بگیرد.

منبع: همشهری آنلاین

به "توکلی: دولت ارائه کارت هوشمند غذا را جدی بگیرد ، گفته نشود این کوپنیسم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توکلی: دولت ارائه کارت هوشمند غذا را جدی بگیرد ، گفته نشود این کوپنیسم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید