خالق سنجاب پرنده ناکام بدون جراحی در انتظار سهمیه جام تختی

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، سیدعلی عظیمی که در جام یاشاردوغو در پی اجرای ناموفق سنجاب پرنده دچار دررفتگی دست شد، در حال فیزیوتراپی است و اگر سهمیه جام تختی به او داده گردد، در تنکابن کشتی خواهد گرفت.

خالق سنجاب پرنده ناکام بدون جراحی در انتظار سهمیه جام تختی

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، سیدعلی عظیمی یکی از اعضای تیم منتخب کشتی آزاد ایران در جام بین المللی یاشاردوغوی ترکیه بود که وقتی در مصاف با حریف مغولستانی خود را بازنده کشتی دید، خواست در ثانیه های پایانی با اجرای فنی که اکنون با نام سنجاب پرنده مشهور شده، امتیاز عقب افتاده را جبران کند اما دستش زیر بدنش ماند و دچار دررفتگی شد.

او گرچه خودش دستش را در سالن جا انداخت اما گفته شد که دچار شکستگی نیز شده و باید دستش را در ایران به تیغ جراحی بسپرد.

علی عظیمی که کشتی گیر کرمانشاهی است، می گوید پزشکان گفته اند دستش احتیاج به جراحی ندارد و اکنون در حال فیزیوتراپی است که بار دیگر بتواند روی تشک بازگردد.

عظیمی که با پنجمی در مسابقات قهرمانی کشور توانست نظر کادرفنی تیم ملی را به خود در وزن 57 کیلوگرم جلب کند تا او را به جام یاشاردوغو بفرستند، در گرگان به سهمیه جام تختی نرسید و با توجه به آسیب دیدگی دستش در ترکیه، باید دید از سوی کادرفنی تیم ملی آزاد سهمیه خواهد گرفت؟

رقابت های جام تختی قرار است نیمه خرداد ماه در تنکابن برگزار گردد. این سومین مرحله از چرخه انتخابی تیم ملی آزاد در سال 2022 خواهد بود که تنها سه طلایی ایران در مسابقات جهانی نروژ از حضور در آن معاف هستند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "خالق سنجاب پرنده ناکام بدون جراحی در انتظار سهمیه جام تختی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خالق سنجاب پرنده ناکام بدون جراحی در انتظار سهمیه جام تختی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید