دستور برطرف مسائل خوابگاه دانشجویان بین المللی دانشگاه شهید مدرس صادر شد

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، معاون وزیر علوم دستور های لازم برای پیگیری و برطرف بخشی از این مسائل خوابگاه دانشجویان بین المللی دانشگاه شهید مدرس را صادر کرد.

دستور برطرف مسائل خوابگاه دانشجویان بین المللی دانشگاه شهید مدرس صادر شد

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ تکنولوپ، داداش پور معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان با حضور در خوابگاه شهید مؤمن با جمعی از دانشجویان بین المللی دانشگاه ملاقات و درباره مسائل و مسائل اقامت آنان در کشور گفتگو کرد. حل بعضی مسائل کنسولی، تسریع در صدور ویزا های دانشجویی و برطرف معضلات رفاهی از مهمترین درخواست های دانشجویان بین المللی از رئیس سازمان امور دانشجویان بود که در فضایی محبت آمیز مطرح و دستور های لازم برای پیگیری و برطرف بخشی از این مسائل از سوی داداش پور صادر شد.

رئیس سازمان امور دانشجویان در ادامه با حضور در دفتر معاون دانشجویی، فرهنگی و اجتماعی دانشگاه در مورد درخواست های دانشجویان بین المللی با دردایی گفتگو و گفتگو کرد و خواهان رسیدگی بیشتر و تسریع در پیگیری امور این دانشجویان به ویژه دانشجویان متأهل شد.

لازم به ذکر است در این ملاقات معاون بورس و امور دانشجویان خارج و مدیرکل دانشجویان غیرایرانی سازمان امور دانشجویان و جمعی از مدیران دانشگاه نیز حضور داشتند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "دستور برطرف مسائل خوابگاه دانشجویان بین المللی دانشگاه شهید مدرس صادر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستور برطرف مسائل خوابگاه دانشجویان بین المللی دانشگاه شهید مدرس صادر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید