رستوران چهل ستون اصفهان Restaurant Chehelsotoon

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، هتل عباسی اصفهان در سال 1106 هجری قمری به دستور شاه سلطان حسین صفوی ساخته و از طرف او به عنوان کاروانسرا به مادرش هدیه شد که در گذشته به همین نام یعنی کاروانسرای مادر شاه نامیده می شد. این هتل مجلل و بی نظیر که تنها هتل پنج ستاره شهر است در دل باغچه خود و لابلای درختان همواره بهارش رستورانی مجلل جای داده که بی اغراق می توان آن را زیباترین باغ رستوران ایرانی دانست.در ادامه مطلب همراه خبرنگاران باشید تا با این رستوران زیبا و اصیل بیشتر آشنا شوید.

رستوران چهل ستون اصفهان Restaurant Chehelsotoon

بلیط هواپیما در طاهاگشت

تالار چهلستون

وارد تالار چهلستون که می شوید ، خودتان را در مغناطیس زیبایی و ظرافت احساس می کنید . تابلوهای نقاشی روی دیوارها در دو سبک صفوی و قاجار، جایگاه های طرح داریوش الهام گرفته از جایگاه داریوش کبیر در نقوش سنگی تخت جمشید، هنرنمایی دیوارها و سقف، ستون ها، نرده ها و کفپوش ها، درها و شیشه ها و حتی چراغ ها و آویزهای سقف، زیبایی را در میانه این تالار مکرر می نماید.تالار چهلستون در دو طبقه و با ظرفیت 400 نفر، گنجینه ای از هنر معماری و ظرافت منحصر به فرد هنرمندان اصفهانی است. موزه ای از اصیل ترین و زیباترین ها؛ تجسم عینیِ معجزه هنر در کالبدی که امروز به عنوان رستوران اصلی مهمانسرا به کار می رود.

در این رستوران انواع اشتهاآورها، غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی و دسر سرو می شود.ساعات کاری این رستوران ظهرها از ساعت 12 الی 15 و شب ها از ساعت 19 الی 23 می باشد.

سالن صبحانه

نقش ها و آئینه کاری های این تالار به سبک قاجار است. طرح های گل و مرغ اثر هنرمند فقید سید جعفر رشتیان و تک چهره ها کار استاد ابراهیم جبار بیگ است. در فاصله بین تالار صرف صبحانه و راهرو اتاق ها، سالن کوچکی واقع شده است که دیوارهای آن به دقیق ترین صورت تُنگ بری و مقرنس کاری شده است و اتاقِ موسیقیِ کاخ عالی قاپو را در ذهن تداعی می نماید. نمای زیبای گنبد فیروزه ای مدرسه چهارباغ که از پنجره های کوچک چوبی این تالار خود نمایی می نماید؛ لذت صرف صبحانه ای کامل و متنوع را دوچندان می سازد.

کافه تریا نقش دنیا

کافی شاپ نقش دنیا آمیزه ای از نقش های زیبا و طرح های ماندگار و جلوه گاه هنر قدیم و اصیل ایرانی است که فضایی دلنشین را برای دیدارهای رسمی و محبت آمیز شما فراهم می آورد. این کافی شاپ از ساعت 8 الی 23 با سرو انواع قهوه، کیک و دسر، گلاسه، بستنی و همچنین انواع پیتزا و فست فود آماده میزبانی از میهمانان گرامی می باشد.

سفره خانه سنتی

سفره خانه سنتی مهمانسرا، در انتهای محوطه باغ و در ضلع شرقی آن واقع شده است. این سفره خانه 20 سال پیش بازسازی شد و اکنون در دو بخش سرپوشیده و فضای باز، میزبانی با شکوه برای مهمانان خود است. در بخش سرپوشیده رستوران، طرح و نقش خاص سقف و دیوارها، نوع چیدمان و سبک میزبانی، شما را به گذشته های ناب و خاطره انگیز می برد تا لذت دیروز را به امروز پیوند زده و خاطره ها را به شیرینی هر چه دل نشین تر ثبت کنید.

رستوران چشم انداز

ازبلندای این نقطه، تمام شهر زیر پای توست. با ایستادن در فضای باز رستوران چشم انداز واقع در بام مهمانسرا می توان نمایی 360 درجه از شهر اصفهان را مشاهده کرد؛ تصویری که نه تنها برای گردشگران داخلی و خارجی که برای بسیاری از شهروندان اصفهانی نیز جالب و هیجان انگیز است. رستوران چشم انداز، 250 نفر ظرفیت دارد و گزینه ای بسیار مناسب برای مهمانی های خانوادگی، جمع های محبت آمیز و یا گردهمایی شغلی صمیمانه به شمار می آید.

آدرس

اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مهمانسرای بین المللی عباسی

شماره تماس : 32226010

لمینت دندان کامپوزیت دندان ایمپلنت ارتودنسی

منبع: تاپ تراول

به "رستوران چهل ستون اصفهان Restaurant Chehelsotoon" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رستوران چهل ستون اصفهان Restaurant Chehelsotoon"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید