محبوب ترین مراکز تفریحی آنتالیا

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، آنتالیا یکی از محبوب ترین شهرهای کشور ترکیه است که مراکز تفریحی بسیار زیادی دارد. در این شهر می توانید انواع پارک های آبی و مناطقی مانند موزه اسباب بازی ها را ببینید. مراکز دیگری مانند زمین گلف که به عنوان یک بازی بسیار هیجان انگیز و سرگرم کننده شناخته می گردد، در این شهر وجود دارند. با شناخت محبوب ترین مراکز تفریحی آنتالیا می توانید در زمان سفر به این شهر از تمامی جاذبه های مهم و حائز اهمیت آن تماشا کنید.

محبوب ترین مراکز تفریحی آنتالیا

برای مشاهده و مقایسه آنلاین قیمت و خدمات تور آنتالیا ارائه شده به وسیله معتبرترین آژانس های مسافرتی ایران روی لینک زیر کلیک کنید.

https://lahzeakhar.com/تور-آنتالیا

موزه باستان شناسی

بسیاری از گردشگران و مسافران تصور می نمایند که فضای موزه های باستان شناسی بسیار خسته نماینده خواهد بود؛ اما به هیچ عنوان موزه باستان شناسی که در شهر آنتالیا وجود دارد، این چنین نیست. زمانی که به این موزه سفر می کنید، می توانید تاریخ پیشین کشور آنتالیا را ببینید. این تاریخ از عصر سنگ تا به حال در این موزه به نمایش گذاشته شده است.

موزه اسباب بازی

در صورتی که با آلیس و سرزمین عجایب آشنایی داشته باشید می توانید نمونه های واقعی این شخصیت های کارتونی را در این موزه ببینید. علاوه بر بچه ها، این مجسمه ها و نمونه های زیبا برای بزرگسالان نیز بسیار مجذوب کننده به نظر می رسد. در این موزه علاوه بر شخصیت های کارتونی آلیس و سرزمین عجایب، بسیاری از شخصیت های به یاد ماندنی و خاطره انگیز وجود دارند.

موزه زیر آب

در این موزه هم می توانید ورزش کنید و هم می توانید از جاذبه های آن تماشا نمایید. موزه زیر آب آنتالیا مناسب افرادی است که عاشق دنیای زیر آب هستند. در این موزه می توانید اقدام به تماشا سرباز های جنگی و اسکلت هواپیما در زیر آب کنید. مطمئناً این سرگرمی نیز بسیار خاطره انگیز برای شما خواهد بود.

سفر در طول تاریخ در شهر آنتالیا

یکی دیگر از محبوب ترین مراکز سرگرمیی آنتالیا شهر باستانی پرگ است. این شهر باستانی به میلاد حضرت مسیح بر می گردد و نشانه های زیادی برای قدمت زیاد این شهر وجود دارد. به بیان دیگر به هر کجای این شهر که نگاه کنید می توانید نشانه های کهن و قدمت دار بودن آن را مشاهده کنید. در صورتی که علاقه زیادی به تاریخ دارید می توانید به این شهر سفر داشته باشید و از جاذبه های تماشای آن لذت ببرید.

زمین های گلف در آنتالیا

یکی از بازی های بسیار محبوبی که در شهر آنتالیا می توانید انجام دهید بازی گلف است. در آنتالیا زمین های گلف بسیار مجهزی تعبیه شده است که می توانید زیر نظر برترین مربیان اقدام به انجام این بازی کنید. این سرگرمی یکی از سرگرمیات بسیار پرطرفدار در بین مسافرین و گردشگرانی است که در فصول مناسب گردشگری به این شهر سفر می نمایند.

رفتینگ در آب های خروشان آنتالیا

یکی از سرگرمیات بسیار هیجان انگیزی که در شهر آنتالیا برگزار می گردد، رفتینگ است. این سرگرمی در مسیرهای مختلف و گوناگونی به واسطه تورهای رفتینگ برگزار خواهد شد. اگر اهل هیجان هستید می توانید با ثبت نام کردن در این تورها یک روز پر هیجان را داشته باشید. با استفاده از آن ها می توانید به تماشای منظره ها زیبا و آبشار های خروشان شهر آنتالیا بپردازید.

غواصی در سواحل آنتالیا

در آنتالیا می توانید مراکز زیادی را برای غواصی ببینید. به طور کلی در سواحل مختلف این شهر حدود 30 مرکز برای این سرگرمی در نظر گرفته شده است. در این مراکز پیش از اینکه متقاضیان اقدام به غواصی نمایند آموزش های ابتدایی مقدماتی را می آموزند. در زمان غواصی در آب های زلال سواحل این شهر می توانید همراه با یک مربی به اعماق آب های مدیترانه بروید. غواصی در آنتالیا یکی از محبوب ترین مراکز سرگرمیی به شمار می آید. انجام این سرگرمی باعث می گردد تا بتوانید جهانی دیگر از هستی را ببینید. غواصی، تجربه ای بسیار تکرار نشدنی بوده که تقاضا برای انجام آن زیاد است.

سافاری در آنتالیا

در آنتالیا تور هایی وجود دارد که برای شرکت در آن ها باید صبح زود راهی کویر یا جنگل شوید. در این تور صبح زود سوار بر خودرو جیپ می شوید و با مدیریت یک لیدر توانمند به دل جنگل خواهید زد. نکته ای که در رابطه با تور سافاری در آنتالیا وجود دارد این است که معمولا مدت زمان این تورها یک روزه است اما یک سرگرمی کاملا متفاوت و به یاد ماندنی خواهد بود.

اسب سواری در جنگل های آنتالیا

یکی از محبوب ترین مراکز سرگرمیی آنتالیا مراکزی هستند که اقدام به اجاره اسب برای گشت و گذار در جنگل می نمایند. برای تمامی رده های سنی امکان استفاده از این سرگرمی وجود دارد. به این منظور می توانید اقدام به کرایه اسب کنید و در جنگل های مختلف آنتالیا به گشت و گذار بپردازید. در زمان استفاده از این سرگرمی لازم نیست که خیلی حرفه ای باشید شما می توانید به همراه یک مربی از این سرگرمی نهایت استفاده را ببرید.

غذاهای دریایی در رستوران های آنتالیا

همواره یکی از سرگرمیات بسیار لذت بخش در کشورها و شهرهای دیگر خوردن غذا است. در آنتالیا نیز رستوران ها و کافه های بسیار با کیفیتی وجود دارند که می توانید در آن ها انواع غذاهای ترکیه و دریایی را سرو کنید. سرآشپزهای رستوران و هتل های این شهر از برترین سرآشپز های موجود در کشور ترکیه به شمار می آیند. بنابراین طعم غذاهای به یادماندنی زیادی را در آنتالیا می توانید بچشید.

کلام پایانی

با شناخت محبوب ترین مراکز سرگرمیی آنتالیا امکان استفاده از برترین سرگرمیات فراهم است. در این شهر مراکز تماشای بسیار زیادی وجود دارند که برای استفاده از آن ها نیازمند داشتن اطلاعات کافی هستید. از مهم ترین و محبوب ترین مراکز سرگرمیی آنتالیا می توان به سافاری و پارک های آبی این شهر اشاره نمود. در این شهر پارک های آبی بسیار متفاوت و متنوعی وجود دارد که سرگرمیات زیادی را در خود جای داده اند.

منبع: فوت و فن

به "محبوب ترین مراکز تفریحی آنتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محبوب ترین مراکز تفریحی آنتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید