رشد ارزش برند هوآوی در رده بندی های جهانی

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، با نیروی محرکه ای قدرتمند برای دستیابی به نوآوری هایی بیشتر، هوآوی پیروز به حضور در بین 50 برند برتر جهان برای پنجمین سال متوالی شده است.

رشد ارزش برند هوآوی در رده بندی های جهانی

ایجاد ارزش برای مشتری و خلق مستمر نوآوری، وظیفه و خواسته شرکت هوآوی است. انتخاب این هدف و کوشش برای دستیابی به آن، در صندلی این برند بین رقبای دنیای خود تاثیر به سزایی داشته است. در آخرین گزارشی که از 100 برند محبوب و معتبر دنیا توسط موسسه WPP and kantar ارائه شده، هوآوی پیروز به کسب رتبه 45 شده که نسبت به سال گذشته دو پله رشد را نشان می دهد.

همچنین در ارزش گذاری اقتصادی برندها نیز برای هوآوی ارزشی معادل 29.4 میلیارد دلار تخمین زده می گردد که 9 درصد افزایش نسبت به سال گذشته را نشان می دهد. سال 2020 پنجمین سال پیاپی حضور هوآوی در میان 50 برند برتر دنیا است، که نشان از پیروز بودن برنامه های بلند مدت و اهداف این شرکت برای تبدیل شدن به یکی از پیشروترین شرکت های دنیای فناوری دارد.

براساس گزارش منتشر شده، ارزش تمام برندهای برتر این لیست افزایش 5.9 درصدی نسبت به سال گذشته را تجربه نموده اند. شرکت های فعال در حوزه فناوری برای 15 سال پیاپی، بیشترین سهم در میان شرکت های حاضر در این لیست را دارند و حدود 37 درصد کل شرکت ها را شامل می شوند. رشد شرکت های چینی نیز بسیار خوب بوده به طوری که در حال حاضر 17 شرکت چینی در این لیست 100 تایی حضور دارند. از این 17 شرکت 5 شرکت در میان 20 شرکت با بالاترین میزان رشد قرار دارند که در تحقیقی جداگانه مورد آنالیز قرار گرفته اند.

آنالیز علل پیروزیت

هوآوی بر اساس استراتژی سال گذشته خود، گسترش و ایجاد فراوانی برای محصولات خود در بازار داخلی چین و همچنین بازارهای بین المللی را در دستور کار قرار داد. به همین جهت محصولات متفاوتی در سال گذشته معرفی شدند. در رویدادی در ماه فوریه، سری محصولات جدید هوآوی از جمله گوشی نسل پنج تاشو Huawei Mate Xs، تبلت Huawei MatePad Pro 5G و پلتفرم نرم افزاری اختصاصی App Gallery معرفی شدند. همچنین در همین رویداد از قابلیت زندگی فراگیر هوشمند هوآوی رونمایی شد که در آن هوش مصنوعی در انجام بسیاری از امور به یاری انسان ها خواهد آمد. در رویداد بعدی، هوآوی از گوشی جدید سری P خود رونمایی کرد که تعریف جدیدی از کیفیت در عکاسی با گوشی هوشمند را ارائه می دهد.

بخشی از تحقیق یاد شده مبتنی بر یافته های به دست آمده از گزارش های فصلی موسسه IDC است. این موسسه تمام دستگاه های موبایل موجود در دنیا را به یاری فناوری ردیاب آنالیز نموده و داده های خود را در اختیار عموم قرار می دهد. بر اساس مطالعات این مرکز، در حال حاضر 17.8 درصد گوشی های دنیا توسط هوآوی ساخته شده که این مهم صندلی دومی هوآوی در بین بزرگترین فراوری کنندگان گوشی هوشمند در دنیا را تثبیت می نماید. در بخش گجت های پوشیدنی نیز هواوی رشد 62.2 درصدی نسبت به پارسال را تجربه نموده. در بخش تبلت 12 درصد بازار دنیای در اختیار هوآوی است که آن را تبدیل به سومین برند برتر این حوزه می نماید. در بخش لپ تاپ نیز هوآوی رشد عالی 120 درصدی در فروش را داشته است. غیر از تمام این موارد، هوآوی به صورت سنتی یکی از 5 فراوریکننده برتر تجهیزات مخابراتی و وای فای دنیا به حساب می آید.

نوآوری

براساس تحقیقی دیگر که توسط موسسه مشاوره بوستون BCG برای معین نوآورترین شرکت های دنیا به صورت سالانه صورت می گیرد، هوآوی به عنوان ششمین شرکت خلاق دنیا معرفی شده است. بر اساس تحقیقات این شرکت در بازه زمانی آگوست تا اکتبر 2019 این شرکت با 42 پله صعود به این صندلی دست پیدا نموده است. از المان های تاثیرگذار در این تحقیق می توان به میزان نفوذ در بعد دنیای، نقدهای منتشر شده توسط متخصصین و میزان ارزش آفرینی هر برند اشاره نمود.

جدیدترین حیطه نوآوری که هوآوی در آن وارد شده، ساخت و توسعه نرم افزار است که با طراحی و اجرای پروژه Shining Star هوآوی دست به سرمایه گذاری یک میلیارد دلاری در این حیطه برای فراوری نرم افزارهای عالی و نوآورانه زده است.

منبع: همگردی

به "رشد ارزش برند هوآوی در رده بندی های جهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رشد ارزش برند هوآوی در رده بندی های جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید