چینی ها پیشرفته ترین نمایشگرهای موبایل را می سازند

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، هواوی، زد تی ای و بی او ای روی ساخت یک صفحه نمایشگر OLED انعطاف پذیر با دوربین سلفی که زیر نمایشگر تعبیه شده، کار می نمایند.

چینی ها پیشرفته ترین نمایشگرهای موبایل را می سازند

به گزارش وبلاگ تکنولوپ و به نقل از جی اس ام آرنا، به گفته یکی از کارشناسان مشهور دیجیتال جت استیشن، سه غول فناوری چینی، یعنی Huawei، ZTE و BOE، در حال همکاری برای ایجاد برترین صفحه نمایش OLED تاشو با دوربین تعبیه شده زیر نمایشگر هستند. اولین تلفنی که به طور بالقوه از فناوری صفحه نمایش پیشرفته بهره می برد، گوشی هوشمند تاشوی آینده هواوی میت ایکس 4 است.

با اطمینان می توان گفت، میت ایکس 4 اولین گوشی هوشمند تاشو با دوربین سلفی زیر صفحه نمایشگر نخواهد بود زیرا قبلا گلکسی فولد 4 سامسونگ با فناوری صفحه نمایش مذکور معرفی گردید، اما با ایده آل فاصله زیادی داشت. در این گوشی دوربین سلفی به خوبی پنهان شده بود، اما در بخش کیفیت به شدت کمبود داشت. هواوی، زد تی ای و بی او ای فکر می نمایند که بالاخره توانسته اند گوشی هایی را با صفحه نمایشگر پیشرفته بسازند که مشکل کمبود کیفیت با آن حل شده باشند.

بیشتر بخوانید:

  • تاریخ رونمایی از تاشوی تازه هواوی | بعضی از مشخصات فاش شد

شایعه شده است که پنل OLED تازه موسوم به Q8 انتها به لطف تخصص ZTE در این زمینه و سنت BOE در فراوری نمایشگر، مسائل کیفیت دوربین را حل خواهد نمود. به هر حال، سری آکسون زد تی ای چند سال پیش در فناوری دوربین تعبیه شده در زیر نمایشگر پیشگام بود و در چند نسل گذشته گوشی های خود نشان داده پیشرفت های چشمگیری در این زمینه داشته است. شایعه شده است که صفحه نمایش تازه دارای رزولوشن 2480 در 1116 پیکسل است.

منبع: همشهری آنلاین

به "چینی ها پیشرفته ترین نمایشگرهای موبایل را می سازند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چینی ها پیشرفته ترین نمایشگرهای موبایل را می سازند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید