ریلمی GT نئو 4 ممکن است با پردازنده نو مدیاتک عرضه گردد

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، به تازگی افشاگر معروف حوزه فناوری یعنی Digital Chat Station اطلاعات کلیدی یک گوشی هوشمند نو و میان رده را در شبکه اجتماعی ویبو به اشتراک گذاشته است. در حالی که او نام این گوشی هوشمند را تعیین نکرده، اما از بخش نظرات این پست این طور به نظر می رسد که این گوشی هوشمند، ریلمی GT نئو 4 است.

ریلمی GT نئو 4 ممکن است با پردازنده نو مدیاتک عرضه گردد

طبق اطلاعات منتشر شده به وسیله این افشاگر، این گوشی هوشمند نو ریلمی مجهز به نمایشگر 6.62 اینچی Super AMOLED است که از رزولوشن 1.5K، نسبت تصویر به بدنه 20:9 و تراکم پیکسلی 398 ppi پشتیبانی می نماید. نمایشگر این گوشی لبه های خمیده دارد و حفره ای نیز برای میزبانی از دوربین سلفی روی آن تعبیه شده است. به علاوه گفته می گردد که این صفحه نمایش رفرش ریت متغیر 120 هرتزی را ارائه می نماید و گوریلا گلکس ویکتوس 5 نیز برای مراقبت از آن به انجام وظیفه می پردازد.

ظاهراً این گوشی هوشمند از یک پردازنده 4 نانومتری سری 8 Dimensity مدیاتک به عنوان قلب تپنده خود بهره می برد. برای یادآوری باید اشاره کنیم که تراشه های Dimensity 8000 و Dimensity 8100 مدیاتک، تراشه های با لیتوگرافی 5 نانومتری هستند. با این تفاسیر به نظر می رسد که این گوشی هوشمند مجهز به یک پردازنده نو سری 8 Dimensity خواهد بود که ممکن است به زودی معرفی گردد. بعلاوه گفته می گردد در کنار این پردازنده نو 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی نیز تعبیه خواهد شد.

این طور که به نظر می رسد ریلمی یک باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی برای این گوشی هوشمند نو در نظر گرفته که به وسیله شارژر 100 وات به سرعت انرژی مجدد آن تأمین خواهد شد. شایعات اخیر حاکی از آن است که در پنل پشتی این گوشی هوشمند یک سیستم دوربین سه گانه تعبیه شده که سنسور اصلی آن دوربین 50 مگاپیکسلی است. در کنار این دوربین، سنسور 8 مگاپیکسلی اولترا واید و سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو دیده می گردد.

حفره نمایشگر نیز پذیرای یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی خواهد بود که کاربران آن می توانند از این سنسور دوربین، جهت برقراری تماس های ویدیویی و گرفتن عکس های سلفی استفاده نمایند. البته باید اشاره کنیم که هنوز تعیین نیست که این گوشی هوشمند، ریلمی GT نئو 4 باشد. از آن جایی که گوشی GT نئو 2 در ماه سپتامبر به کاربران معرفی شده، به نظر می رسد که این گوشی، محصول نو ریلمی خواهد بود. بعضی تحلیگران اما از این گوشی به عنوان محصول نو سری ردمی K یعنی گوشی ردمی K60 یاد می نمایند. بنابراین خیلی نمی توان به این شایعات اعتماد کرد.

علاوه بر این، ریلمی میخواهد از گوشی هوشمند ریلمی GT نئو 3T در هند رونمایی کند. این گوشی هوشمند که پیش تر روانه بازار جهانی شده بود، مجهز به یک نمایشگر 6.62 اینچی AMOLED است که رفرش ریت 120 هرتزی و رزولوشن 1080 در 2400 Full HD+ را به کاربران ارائه می دهد. پردازنده اسنپدراگون 870 کوالکام به عنوان قلب تپنده این گوشی فعالیت خواهد نمود و در کنار آن 6 یا 8 یا 12 گیگابایت حافظه رم LPDDR5 و 128 یا 256 یا 512 گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 نیز در نظر گرفته شده است.

این گوشی هوشمند یک سیستم دوربین سه گانه در قاب پشتی دارد که که سنسور اصلی آن 64 مگاپیکسلی است. علاوه بر آن، یک سنسور 8 مگاپیکسلی اولترا واید و یک سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو نیز در ماژول دوربین GT نئو 3T به چشم می خورد. بعلاوه نباید دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و شارژر 80 واتی این گوشی هوشمند ریلمی را از قلم بیندازیم.

منبع: Gizmochina

منبع: دیجیکالا مگ

به "ریلمی GT نئو 4 ممکن است با پردازنده نو مدیاتک عرضه گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ریلمی GT نئو 4 ممکن است با پردازنده نو مدیاتک عرضه گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید