اپل در فصل بهار از چه محصولاتی رونمایی می نماید؟

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، بر اساس گزارش های منتشر شده، ممکن است اپل در فصل بهار از سه محصول رونمایی کند که دو تا از آن ها اهمیت زیادی دارند. در ادامه به 3 محصول اپل که ممکن است در بهار پیش رو از راه برسند، می پردازیم.

اپل در فصل بهار از چه محصولاتی رونمایی می نماید؟

مک پرو نو

در خصوص مک پرو نو شایعات زیادی مطرح شده است. مدتی قبل خبرگزاری بلومبرگ اعلام نمود که این مک پرو از چیپست M2 اولترا بهره می برد که قدرتمندترین چیپست ساخت اپل محسوب می گردد. بعلاوه در این گزارش آمده که مک پرو تازه نفس از نظر طراحی تفاوتی با مدل 2015 ندارد ولی با توجه به محدودیت چیپست های اختصاصی اپل، کاربران دیگر امکان ارتقای رم نخواهند داشت. لازم به ذکر است طی ماه های گذشته گزارش هایی در خصوص چیپست M2 Extreme منتشر شده بود که ظاهرا به علت چالش های ساخت و هزینه های بالا، اپل این پروژه را کنار گذاشته است.

هنوز در خصوص تاریخ معرفی این محصول با قطعیت نمی توانیم صحبت کنیم ولی ممکن است در رویداد WWDC 2023 که در اواخر خرداد یا اوایل تیر برگزار می گردد، با این محصول روبرو شویم. اگر این زمان بندی صحت داشته باشد، پس به زودی گزارش های بیشتری در خصوص مک پرو نو منتشر خواهد شد.

هدست واقعیت ترکیبی

اپل از سال ها قبل کار بر روی هدست واقعیت ترکیبی خود را شروع نموده که هنوز راهی بازار نشده است. اما بر اساس گفته های تعدادی از افشاگران مشهور، به نظر می رسد در سال 2023 بالاخره این طلسم شکسته می گردد. ماه گذشته مینگ-چی کو، تحلیلگر مشهور محصولات اپل، اعلام نمود که اپل میخواهد در رویداد WWDC 2023 از اولین هدست خود رسما رونمایی کند.

بر اساس اطلاعات فاش شده، این هدست از دو نمایشگر مبتنی بر پنل micro-LED، بیش از 12 دوربین، چیپست های M2 و H2، سیستم پیشرفته برای ردیابی حرکات چشم و دست، رابط کاربری مشابه iOS، قابلیت استفاده به عنوان نمایشگر ثانویه برای مک و چندین قابلیت مجذوب کننده دیگر بهره می برد. ظاهرا اپل می خواهد در این رویداد این هدست را معرفی کند تا توسعه دهندگان تا فاصله بین عرضه به بازار که ماه ها بعد صورت می گیرد، زمان کافی برای آماده سازی اپلیکیشن های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده را داشته باشند.

رنگ نو برای آیفون

اپل معمولا هر ساله در فصل بهار یک رنگ نو برای آیفون معرفی می نماید و احتمالا سال جاری هم این روند تکرار می گردد. اگر این اتفاق تکرار گردد، باید ببینیم برای سری آیفون 14 چه رنگ نوی در نظر گرفته شده است.

گوشی موبایل اپل مدل iPhone 13 CH دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت

36,900,000

تومان

گوشی موبایل اپل مدل iPhone 11 تک سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت - هند

24,989,000

تومان

خرید آیفون از وبلاگ تکنولوپ

مشاهده همه

منبع: MacRumors

منبع: دیجیکالا مگ

به "اپل در فصل بهار از چه محصولاتی رونمایی می نماید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل در فصل بهار از چه محصولاتی رونمایی می نماید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید