زیرساخت های ایمنی در مرز دوغارون ضعیف است

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، مسئول سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری تایباد گفت: زیرساخت های ایمنی و اطفای حریق در مرز دوغارون ضعیف است.

زیرساخت های ایمنی در مرز دوغارون ضعیف است

به گزارش خبرنگار گروه استان های وبلاگ تکنولوپ از مشهد، آتشیار سیدعلی حسینی مسئول سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری تایباد گفت: بار ها اخطار هایی به وسیله آتش نشانی در خصوص ضعف زیرساخت های ایمنی در محل مرز دوغارون داده شده، اما اقدام موثری صورت نپذیرفته است.

او با بیان اینکه بررسی ایمنی در تخصص آتش نشانی است؛ اضافه کرد:، اما به دلایلی نامعلوم تا به امروز از نظرات ما در هیچ جلسه ای پیرامون مرز استفاده نشده که قطعا ادامه این فرایند روزی حادثه ای بزرگ را در پی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید

مسئول سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تایباد درباره حریق کامیون ها در مرز دوغارون ادامه داد: دیروز چهار کامیون ترانزیتی در این مرز دچار آتش سوزی شد که بعد از 12 ساعت مهار شد.

آتشیار حسینی اظهار داشت: اگر تلاش آتش نشانان نبود، با توجه به حجم حریق و ضعف زیرساخت های ایمنی در محل مرز دوغارون حادثه ای به مراتب وسیع تر از حادثه گمرک اسلام قلعه رخ می داد.

او شرح داد: علت حادثه به وسیله کارشناسان در دست بررسی می باشد و هم تعدادی از آتش نشانان دچار سوختگی هایی از ناحیه چشم و صورت شده اند که سطحی بوده و جای نگرانی نیست.

/ ا. چ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "زیرساخت های ایمنی در مرز دوغارون ضعیف است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیرساخت های ایمنی در مرز دوغارون ضعیف است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید