سامسونگ دومین رویداد گلکسی آنپکد 2022 را 10 روز دیگر برگزار می نماید

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، اینطور که به نظر می رسد سامسونگ می خواهد 10 روز دیگر یعنی در تاریخ 27 فوریه یک رویداد گلکسی آنپکد دیگر برگزار کند که باید آن را دومین رویداد بزرگ شرکت در طول یک ماه بدانیم.

سامسونگ دومین رویداد گلکسی آنپکد 2022 را 10 روز دیگر برگزار می نماید

در حالی که هنوز حال و هوای رویداد گلکسی آنپکد سامسونگ که در آن شاهد رونمایی از سری گلکسی S22 و گلکسی تب S8 بودیم در سرمان وجود دارد، شرکت کره ای خاطرنشان کرد میخواهد در تاریخ 27 فوریه یعنی 10 روز دیگر یک رویداد گلکسی آنپکد دیگر برگزار کند. دلیل اینکه در رابطه با این رویداد هیجان زده هستیم این است که شرکت معمولا در این رویداد از محصولات سخت افزاری خود رونمایی می نماید اما متأسفانه نمی دانیم چه اتفاقی قرار است در این رویداد رخ دهد.

نکته اینجاست که 10 روز دیگر، کنگره دنیای موبایل (Mobile World Congress) که یک رویداد فوق العاده بزرگ در دنیای فناوری به شمار میرود نیز در شهر بارسلونا اسپانیا برگزار خواهد شد اما بعید به نظر می رسد سامسونگ به صورت حضوری در آن رویداد حضور پیدا کند. این رویداد هم مثل تمام رویدادهای دو سال گذشته آنلاین خواهد بود و کاربران می توانند به وسیله صفحه رسمی سامسونگ در یوتیوب یا وب سایت Samsung.com آن را استریم نمایند.

البته همانطور که اشاره شد، پرسش بزرگی که در اینجا باید به آن پاسخ دهیم این است که شرکت کره ای قرار است در این رویدا از چه محصولاتی رونمایی کند؟ سامسونگ به تازگی از بزرگ ترین و برترین گوشی ها و تبلت های خود رونمایی کرد بنابراین بعید به نظر می رسد محصولی قدرتمند را در این رویداد پیش رو ببینیم.

علاوه بر این ها، سامسونگ معمولا گوشی های تاشوی خود را هم در نیمه دوم هر سال رونمایی می نماید چون اگر این کار را انجام ندهد، برای نیمه دوم سال برنامه خاصی وجود نخواهد داشت. از طرفی شرکت هیچوقت کاری نمی نماید دو سری قدرتمند از پرچم دارانش در یک زمان نزدیک به هم رونمایی شوند که فروش یکدیگر را دچار مشکل نمایند. حتی ساعت های هوشمند شرکت هم در نیمه دوم هر سال رونمایی می شوند بنابراین به طور حتم نمی دانیم به چه دلیل چنین رویدادی برگزار خواهد شد.

تنها چیزی که باقی می ماند، لپ تاپ و کروم بوک است که سامسونگ در این زمینه ها فعالیت خوبی دارد. این احتمال وجود دارد که شرکت کره ای بخواهد در این رویداد پیش رو از لپ تاپ های ویندوزی و اندرویدی خود رونمایی کند اما شاید غافلگیری خوبی را هم چاشنی آن کند. برای مثال رونمایی از گوشی های میان رده نو از سری گلکسی A که سال گذشته هم در دومین رویداد گلکسی آنپکد رونمایی شدند.

حال باید منتظر ماند و دید طی این 10 روز چه خبرهای بیشتری در رابطه با برنامه های سامسونگ برای رویداد گلکسی آنپکد پیش رو منتشر می گردد. نظر شما چیست؟ فکر می کنید بزرگ ترین شرکت تولیدنماینده گوشی در دنیا، چه برنامه ای برای رویداد پیش روی خود دارد؟

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ

به "سامسونگ دومین رویداد گلکسی آنپکد 2022 را 10 روز دیگر برگزار می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ دومین رویداد گلکسی آنپکد 2022 را 10 روز دیگر برگزار می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید