سربیشه؛ مقصد بعدی کاروان نذر آب 4 در خراسان جنوبی

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، خبرنگاران/خراسان جنوبی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: پس از خدمات رسانی خیرین و داوطلبان هلال احمر در شهرستان های درمیان و نهبندان، کاروان نذر آب 4 طی روزهای آینده در شهرستان مرزی سربیشه مستقر می شود.

سربیشه؛ مقصد بعدی کاروان نذر آب 4 در خراسان جنوبی

محمدرضا رضایی، امروز پنجشنبه 25 شهریور در حاشیه حضور کاروان نذر آب 4 در شهرستان نهبندان گفت: در طرح نذر آب علاوه بر اقداماتی که در راستای رفع تنش آبی انجام می شود، کمک های معیشتی، بهداشتی و لوازم التحریر هم برای نیازمندان در منطقه ها محروم ارایه خواهد شد.

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، وی افزود: امسال به دلیل شرایط قرمز کرونا در شهرستان های هدف از حضور کاروان های سلامت بی بهره مانده ایم اما خیرین و داوطلبان جمعیت هلال احمر استان های زنجان و چهارمحال و بختکمک اقدامات شایسته ای برای نیازمندان منطقه ها هدف ارایه داده اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی به نصب و راه اندازی دستگاه تصفیه آب در روستاهای رومه و مهل آباد شهرستان نهبندان اشاره کرد و گفت: با راه اندازی این دستگاه ها حدود 200 خانوار از آب آشامیدنی سالم بهره مند می شوند.

وی اظهار کرد: همچنین برای رفع تنش آبی تعداد هشت تانکر ثابت در منطقه به نیازمندان اهدا شده است و خیرین و داوطلبان استان های مشخص 17 هزار لیتر آب معدنی را به مردم روستاهای شهرستان نهبندان اهدا کرده اند.

رضایی با اشاره به ایجاد خط لوله یک هزار و 200 متری روستای درشکفت شهرستان نهبندان گفت: حدود 70 میلیون تومان اعتبار در این زمینه هزینه شده است.

وی شرح داد: هیچ اعتبار دولتی برای اقدامات طرح ملی نذر آب 4 هزینه نشده و تمامی هزینه ها از سوی کمک های مردمی و خیرین اجرا شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: در مجموع بیش از 600 میلیون تومان اعتبار از طریق خیرین و داوطلبان استان های زنجان و چهارمحال و بختکمک در شهرستان مرزی نهبندان هزینه شده است و در روزهای آینده هم داوطلبان و خیرین استان خراسان رضوی در شهرستان سربیشه حضور می یابند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "سربیشه؛ مقصد بعدی کاروان نذر آب 4 در خراسان جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سربیشه؛ مقصد بعدی کاروان نذر آب 4 در خراسان جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید