ورود جنجالی مایلی کهن به ماجرای کامیابی نیا و پریرا

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، کمال کامیابی نیا کاپیتان باتجربه و پرافتخار پرسپولیس که دراین فصل از جمع شاگردان یحیی گل محمدی جدا شده، در بخشی از گفتگوی جنجالی که چندی پیش به ماجرای حضور لئاندرو پریرا مهاجم برزیلی فصل گذشته این تیم که طی نیم فصل بازی در جمع سرخپوشان با یک گل زده به کار خود انتها داد، نقدها تندی وارد کرد. نقدهای که از سوی پریرا نیز البته بی پاسخ نماند.

ورود جنجالی مایلی کهن به ماجرای کامیابی نیا و پریرا

اکنون محمد مایلی کهن، بازیکن اسبق پرسپولیس که سابقه سرمربیگری تیم ملی و مدیریت در پرسپولیس را نیز در کارنامه دارد و به صحبت های بی پروا معروف است، اظهارات تندی را متوجه مهاجم برزیلی فصل گذشته این تیم داشته است.

مایلی کهن با اشاره به حضور این مهاجم برزیلی گفته: ایشان چه کارایی برای پرسپولیس داشتند و چه کار کردند که فوتبالیست های ایرانی نمی توانستند آن را انجام بدهند؟ بخش وسیعی از بازیکنان خارجی که وارد ایران می شوند به واسطه فرایند دلالی است. متاسفانه چنین افرادی در فوتبال ایران حکمرانی می نمایند و تا امثال ملی کهن یا یک رسانه پیرامون این مسئله حرف بزند، با مسلسل به او حمله می نمایند.

سرمربی اسبق تیم ملی در ادامه نقدها خود علیه پریرا گفته: الان شنیدم آقای پریرا قبلا گفته بود نصف درآمدش را به دلار بدهند و نصف دیگر را به ریال. پریرا به ریال پول گرفت تا دستمزد دلال ها را در ایران بدهد!

مایلی کهن با اشاره به صحبت های کمال کامیابی نیا گفت: من کمال را خیلی دوست دارم. در زمین جنگنده است ولی شخصیت بسیار خوبی دارد. حرف هایی که ایشان زده را خود من هم در گفت وگو با شما با صراحت می گویم.

منبع:ورزش سه

منبع: فرارو

به "ورود جنجالی مایلی کهن به ماجرای کامیابی نیا و پریرا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود جنجالی مایلی کهن به ماجرای کامیابی نیا و پریرا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید