سوپر ساندی را از دست ندهید!

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، خبرنگاران: امروز و امشب در لیگ های مختلف اروپایی چندین بازی مهم برگزار می گردد که اگرچه از آن ها به عنوان دربی یاد می گردد، ولی قطعا اهمیتش بیش از دربی است. نکته مهم اینکه در هر چهار لیگ اسپانیا، انگلیس، ایتالیا و فرانسه بازی های مهیجی برگزار می گردد تا عنوان سوپر ساندی (یکشنبه باشکوه) معنای واقعی پیدا کند.

سوپر ساندی را از دست ندهید!

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، در اولین و مهیج ترین بازی از ساعت 17.45 دقیقه به وقت تهران تیم های بارسلونا و رئال مادرید در ال کلاسیکو مشهور اسپانیا به مصاف هم می فرایند. درست است که در این بازی خبری از تقابل مسی و رونالدو نخواهد بود، ولی نباید فراموش کرد ال کلاسیکو پیش از عصر مسی و رونالدو هم حساسیت های بی نظیری داشت. بلافاصله بعد از این ال کلاسیکو، نوبت به دربی مشهور انگلیس می گردد تا دو دشمن قسم خورده منچستریونایتد و لیورپول از ساعت 19 به وقت تهران با هم مصاف دهند. این بازی اگرچه بین دو تیم همشهری برگزار نمی گردد، ولی از آن به عنوان دربی انگلیس یاد می نمایند.

سومین و چهارمین سوپربازی امشب به طور همزمان و از ساعت 22.15 در دو لیگ ایتالیا و فرانسه شکل می گیرد. در ایتالیا دو رقیب سنتی اینتر و یوونتوس با هم مصاف می دهند تا دربی این کشور را برگزار نمایند. به طور همزمان هم پاری سن ژرمن با ستاره هایش باید به مارسی سفر کند و لو کلاسیک فرانسوی ها را رقم بزنند.

اهمیت بازی های امروز و امشب به گونه ای است که بعید است کسی توان چشم برداشتن از تلویزیون را داشته باشد!

منبع: فرارو

به "سوپر ساندی را از دست ندهید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوپر ساندی را از دست ندهید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید