شاهدخت ارتش؛ ملکه آینده اسپانیا با یونیفرم نظامی

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، تصاویری از شاهزاده لئونور وارث تاج و تخت اسپانیا که در یک مدرسه نظامی در تحت آموزش سه ساله قرار گرفته منتشر شده است.

شاهدخت ارتش؛ ملکه آینده اسپانیا با یونیفرم نظامی

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، دختر 17 ساله فیلیپه ششم پادشاه اسپانیا باید این سه سال را مطابق با سنت به سرانجام برساند، زیرا او راه پدرش، پادشاه فیلیپه را دنبال می نماید.

لئونور که در اولین روز کامل تحصیل خود در آموزشگاه نظامی عمومی ساراگوسا به تصویر کشیده شده یونیفرم نظامی بر تن داشت و به شدت در درس ها تمرکز می کرد.

پرنسس که به خاطر استایل شیک خود، درست مانند مادرش ملکه لتیسیا 51 ساله شناخته می گردد، در حالی که موهایش را از پشت بسته بود، مورد توجه نهاده شد.

اولین عکس های پرنسس با لباس نظامی در حالی منتشر می گردد که مادر و خواهر کوچک ترش، سوفیا، 16 ساله، برای حمایت از اسپانیا در فینال جام دنیای زنان، به آن سوی دنیا می روند تا از تیم اسپانیا در برابر انگلیس حمایت نمایند.

لئونور در حالی که سه سال آموزش نظامی را در نیروی هوایی، نیروی دریایی و ارتش شروع می نماید، در حال حاضر سخت مشغول درس ها است و در تصویر یادداشت هایی می نویسد، تمرینات را انجام می نماید و به افسران سلام می دهد.

او روز پنجشنبه به همراه خانواده اش به آموزشگاه در ساراگوسا رسید. اولین درس های ملکه آینده اسپانیا در مدرسه به او یاری می نماید تا با زندگی نظامی سازگار گردد.

علیرغم سختی کار پیش رو، این دختر نوجوان آرام به نظر می رسید.

به جای یک مدرسه شبانه روزی، آموزشگاه نظامی از یک جدول زمانی دقیق در طول هفته پیروی می نماید. اما لئونور آزاد خواهد بود که در آخر هفته ها به خانه بازگردد، البته اگر او در مانور نظامی نباشد.

لئونور که به تازگی دوره دوساله خود را در کالج خصوصی یودبلیوسی آتلانتیک (UWC Atlantic) در ولز به سرانجام رسانده، علی رغم اینکه نفر اول در ردیف جانشینی است، اما عنوان رسمی وارث احتمالی (the heir presumptive) را یدک می کشد.

براساس قانون اساسی اسپانیا در سال 1975، تاج و تحت اسپانیا تحت سیستمی است که ترجیح می دهد جانشین پادشاهی مرد باشد، به همین علت عنوان لئونور با وجودی که اولین نفر در ردیف جانشینی تاج و تخت است، وارث احتمالی است.

لئونور گفت: من خوشحالم، زیرا می دانم که اسپانیایی ها چقدر برای نیرو های مسلح ما ارزش قائل هستند... این لحظه مهمی در زندگی من است و من بسیار هیجان زده و مصمم هستم که به یادگیری ادامه دهم و برترین تلاشم را انجام دهم.

منبع: فرارو

به "شاهدخت ارتش؛ ملکه آینده اسپانیا با یونیفرم نظامی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاهدخت ارتش؛ ملکه آینده اسپانیا با یونیفرم نظامی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید