صلاح: آینده ام در لیورپول؟ نمی دانم، فعلاً می خواهم از افتخارات مان لذت ببرم

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، ستاره مصری خط حمله تیم فوتبال لیورپول از آینده خود در این تیم مطمئن نیست.

صلاح: آینده ام در لیورپول؟ نمی دانم، فعلاً می خواهم از افتخارات مان لذت ببرم

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، محمد صلاح می گوید که مطمئن نیست که سال بعد هم در لیورپول باشد. بهترین گلزن این فصل لیورپول با 19 گل که سهم بسزایی در اولین قهرمانی تیمش در لیگ برتر از 30 سال پیش داشت، تابستان سال 2017 از رم به لیورپول پیوست و خیلی زود به یک ستاره تأثیرگذار در این تیم تبدیل ش. او فصل گذشته قهرمان لیگ قهرمانان شد و امسال هم فاتح لیگ برتر.

با این حال او که شایعه تمایل رئال مادرید به خریدش شنیده می شود، حاضر نشد درباره آینده اش به هواداران لیورپول اطمینان خاطر بدهد و این در حالیست که هنوز سه سال دیگر تا انتها قراردادش با قرمزپوشان آنفیلد باقیست.

صلاح 28 ساله به رادیو FM کلمبیا گفت: من فعلاً فقط می خواهم از دستاوردهای مان لذت ببرم، همین. هیچ کسی نمی داند که در آینده چه اتفاق برایم رخ خواهد داد. ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد. در حال حاضر ما هنوز قهرمان لیگ قهرمانان هستیم و لیگ برتر را هم که فتح کردیم. پس من خوشحالم. در آینده باید دید چه اتفاقاتی می افتد.

صلاح با اشاره به نقش یورگن کلوپ سرمربی لیورپول در پیشرفت او و راز پیروزیتش در این تیم گفت: هیچ رازی وجود ندارد. در فوتبال به نظر من راز معنی ندارد. هر کسی که سختکوش باشد و ذهنیت درست داشته باشد، پیروز می شود. زمانی که کلوپ به لیورپول آمد، اولین کاری که انجام داد تغییر ذهنیت بازیکنان و ایجاد یک ذهنیت پیروزی طلب در آنها بود.

مهاجم سابق رم درباره تفاوت آمار گلزنی اش در این فصل و فصل گذشته هم گفت: من هنوز به عنوان یک بال بازی می کنم. قبلاً هم مهاجم نوک نبودم. آمار گل هایم در این فصل و فصل قبل هم خیلی تغییر نکرده است. فصل پیش 22 گل زدم و الان 19 تا. شاید در بازی آخر هت تریک کردم و باز هم 22 گله شدم. پس فرق زیادی بین این دو عدد نمی بینم.

صلاح و یارانش فردا شب (یکشنبه) از ساعت 19:30 به وقت تهران در هفته انتهای لیگ برتر انگلیس میهمان نیوکاسل هستند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "صلاح: آینده ام در لیورپول؟ نمی دانم، فعلاً می خواهم از افتخارات مان لذت ببرم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صلاح: آینده ام در لیورپول؟ نمی دانم، فعلاً می خواهم از افتخارات مان لذت ببرم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید