فرهنگ رضوی با مهدویت گره خورده است

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، به گزارش خبرنگار خبرنگاران در بهار، مسعود ویژه صبح سه شنبه در مراسم اختتامیه اولین جشنواره دانش آموزی نامه ای به امام رضا(ع) در شهرستان بهار اظهار کرد: در قسمتی از زیارت امام رضا(ع) این جمله آمده است: اللَّهُمَّ إِنِّی أَتَقَرَّبُ إِلَیْکَ بِحُبِّهِمْ... یعنی خدایا به سوى تو تقرب می جویم با دوستى ایشان؛ این نکته نشان می دهد که آقا علی ابن موسی الرضا (ع) واسطه بین مردم و خداوند هستند.

فرهنگ رضوی با مهدویت گره خورده است

وی با بیان اینکه جشنواره دانش آموزی نامه ای به امام رضا(ع) سال جاری برای اولین بار به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهار در این شهرستان برگزار و با استقبال گسترده بچه ها و نوجوانان همراه شد، توضیح داد: این برنامه با اعتقاد برگزار شده زیرا فرهنگ رضوی با فرهنگ مردم ایران عجین شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: اهمیت فرهنگ رضوی در این است که با فرهنگ مهدویت گره خورده و ترویج فرهنگ رضوی که با فرهنگ ما ملموس است در مسیر فرهنگ مهدویت واقع شده است.

در انتها این مراسم که با برگزاری برنامه های متنوع برای بچه ها و نوجوانان همراه بود، از 30 نفر از برگزیدگان تجلیل و به 10 نفر از حاضران در مراسم هم به قید قرعه جوایز نقدی اهدا شد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "فرهنگ رضوی با مهدویت گره خورده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرهنگ رضوی با مهدویت گره خورده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید