مالت برای احیای صنعت گردشگری به گردشگران اعانه می دهد

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، مالت برای احیای صنعت گردشگری به گردشگران اعانه می دهد.

مالت برای احیای صنعت گردشگری به گردشگران اعانه می دهد

قضیه چیست؟

کشور مالت قصد دارد برای احیای توریستی و پیشی دریافت از مقاصد دیگر به توریستان خارجی که در تابستان پیش رو دست کم سه روز را در این جزیره مدیترانه ای سپری می کنند تا 200 یورو پرداخت کند.

کلیتون بارتولو، وزیر توریستی مالت خاطرنشان کرد با توجه به اینکه اغلب محدودیت های کرونایی تا یکم ژوئن لغو خواهد شد توریستانی که بطور مستقیم برای تعطیلات تابستان در هتل های این کشور جا رزرو کنند، این اعانه را دریافت خواهند کرد.

آمار شورای جهانی توریستی و مسافرتی نشان می دهد صنعت توریستی بطور مستقیم و غیرمستقیم بیش از 27 درصد از اقتصاد مالت را دربرگرفته است اما حوزه توریستی این کشور در دوران کرونا به شدت دچار خسارت شده است.

در سال 2019 مالت بیش از 2.7 میلیون توریست خارجی جذب کرد اما از زمانیکه شیوع این ویروس در مارس 2020 مشخص شد این آمار تا 80 درصد کاهش پیدا کرد.

به گفته بارتولو، میزان اعانه پرداختی برای توریستانی که در هتل های پنج ستاره، چهار ستاره و سه ستاره اقامت دارند، متفاوت خواهد بود.

با توجه به اینکه 42 درصد بزرگسالان مالت دست کم یک دوز واکسن کرونا دریافت کرده اند، این کشور یکی از بالاترین آمارهای واکسیناسیون در اتحادیه اروپا را به ثبت رسانده است.

به گفته بارتولو، با توجه به اینکه بریتانیا یک سوم توریستان مالت را تشکیل می دهد، مذاکراتی برای افزایش سفر بین این دو کشور اجرا شده است.

منبع: همگردی

به "مالت برای احیای صنعت گردشگری به گردشگران اعانه می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مالت برای احیای صنعت گردشگری به گردشگران اعانه می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید