مدیربرنامه های میلینکوویچ ساویچ: یوونتوس؟ با احترام به لاتزیو وقت رفتن به یک تیم بزرگ است

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، مدیربرنامه های هافبک صرب تیم فوتبال لاتزیو نه تنها احتمال پیوستن این بازیکن به یوونتوس را رد نکرد بلکه به نوعی به مدیران این باشگاه چراغ سبز نشان داد.

مدیربرنامه های میلینکوویچ ساویچ: یوونتوس؟ با احترام به لاتزیو وقت رفتن به یک تیم بزرگ است

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، یکی از بازیکنان شاغل در سری A که از مدت ها پیش بحث و شایعه انتقالش به تیم های دیگر مطرح شده، سرگئی میلینکوویچ ساویچ بوده است. این بازیکن صرب به عنوان یکی از رجحانن هافبک های جهان شناخته و خیلی وقت است که شنیده می گردد باشگاه یوونتوس خواستار جذب اوست.

ماتیا کژمان بازیکن سابق تیم ملی صربستان که اکنون مدیربرنامه های سرگئی میلینکوویچ ساویچ است، درباره احتمال پیوستن هموطنش به یوونتوس گفت: واقعیت این است که ما با بیانکونری مذاکرات زیادی نداشته ایم و در نهایت هم نه اتفاقی افتاد و نه توافقی حاصل شد.

میلینکوویچ ساویچ تا ماه ژوئن سال 2024 با لاتزیو قرارداد دارد اما کژمان معتقد است که هموطنش دیگر باید به فکر رفتن به تیمی بزرگتر باشد.

او اضافه کرد: با همه احترام برای لاتزیو، سرگئی بازیکنی است که باید در آینده در تیمی بزرگ بازی کند. من مطمئن که به زودی زمان تجربه یک ماجراجویی تازه و رؤیاهای تازهبرای او فرا خواهد رسید. یوونتوس هم به نظر من هنوز باشگاه بزرگی است و من فکر می کنم که برای هر کسی بازی در این تیم یک افتخار است. ببینیم در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد. خدا راه درست را به سرگئی نشان خواهد داد.

میلینکوویچ ساویچ در 16 بازی اش در تمامی رقابت های فصل جاری برای لاتزیو سه گل زده و 4 پاس گل داده است. این تیم در حال حاضر با 3 امتیاز رجحان نسبت به یوونتوس، در رده پنجم جدول قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "مدیربرنامه های میلینکوویچ ساویچ: یوونتوس؟ با احترام به لاتزیو وقت رفتن به یک تیم بزرگ است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیربرنامه های میلینکوویچ ساویچ: یوونتوس؟ با احترام به لاتزیو وقت رفتن به یک تیم بزرگ است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید