رونالدو هرگز حاضر نبود به اتلتیکو برود!

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، جورجینا رودریگز، همسر رونالدو، در خصوص شایعاتی که به انتقال این بازیکن به اتلتیکو در تابستان گذشته مربوط بود، صحبت کرد.

رونالدو هرگز حاضر نبود به اتلتیکو برود!

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ تکنولوپ، تصمیم رونالدو برای جدایی از منچستریونایتد در تابستانی که گذشت باعث شد که نام این بازیکن در کنار نام بسیاری از باشگاه های بزرگ اروپایی به گوش برسد. این ستاره پرتغالی پیش از شروع تمرینات پیش فصل به مدیران یونایتد گفت که دیگر قصد ندارد در اولدترافورد بماند و در پی یافتن باشگاهی نو برای فصل 23-2022 است.

پژرژ مندس، مدیر برنامه رونالدو، مذاکرات با باشگاه هایی که در لیگ قهرمانان اروپا حضور داشتند را شروع کرد اما در نهایت به نتیجه نرسید و رونالدو در یونایتد ماند. او در انتقالات زمستانی 2023 راهی النصر شد. یکی از باشگاه هایی که نامش بارها و خصوصا در روزهای پایانی پنجره جابجایی تابستانی مطرح شد، اتلتیکو مادرید بود. شایعه ای که تعجب و حتی خشم بسیاری از طرفداران رئال مادرید را به همراه داشت.

برآورد ها در خصوص این انتقال زیاد بود و باعث واکنش منفی طرفداران افراطی اتلتیکو هم شد. دیه گو سیمئونه نیز در یکی از نشست های خبری خود گفت: او اسطوره رئال مادرید است. من هرگز نمی توام تصور کنم که مارتین پالرمو در ریورپلاته بازی کند یا خوان رومان ریکلمه یا آریل اورتگا برای بوکا جونیورز بازی نمایند. این اتفاقاتی کاملا واضح است و هرگز رخ نمی دهد.

جورجینا رودریگز، همسر رونالدو، در یک برنامه تلویزیونی و در واکنش به شایعات تابستانی انتقال این ستاره به اتلتیکو گفت: هرگز؛ رونالدو حتی یک لحظه هم به انتقال به اتلتیکو مادرید فکر نکرد و تمام شایعات دروغ بودند.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "رونالدو هرگز حاضر نبود به اتلتیکو برود!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونالدو هرگز حاضر نبود به اتلتیکو برود!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید