نقاشی های زیبایی که با جلوه بوکه ترسیم شده اند

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، فیلیپ بارلو در مجموعه نقاشی های انتزاعی لحظه های زودگذر را که معمولاً به وسیله لنزهای دوربین خارج از فوکوس مشاهده می گردد طراحی می نماید.

نقاشی های زیبایی که با جلوه بوکه ترسیم شده اند

وبلاگ تکنولوپ - این پدیده عکاسی رایج به نام جلوه بوکه، پیش زمینه و سوژه ها را به تصاویر تار رنگارنگ تبدیل می نماید. اگرچه ممکن است جلوه بوکه در عکس ها نامطلوب تلقی گردد، اما بارلو از این سبک هندسی در نقاشی های خود به عنوان راهی برای ثبت لحظه استفاده می نماید.

نقاشی های بارلو که تحت تاثیر جلوه بوکه کشیده شده است بر جزئیات و واضح بودن رنگ و هارمونی تأکید می نماید. مناظر شبانه به بلوک های نوری کاهش می یابند، در حالی که سوژه های انسانی تبدیل به شبح های ناشناسی می شوند که به سختی قابل تشخیص هستند. با انجام این کار، بیننده در یک لحظه زودگذر که هم مرموز و هم آشنا است، غرق می گردد.

بارلو در صحبت های خود می گوید که نقاشی های وی لحظه ترکیب شدن شکل ، نور و رنگ را نشان می دهد. این لحظات گذرا با انتزاع عمدی وی طولانی تر می شوند. رنگ چراغ های اتومبیل، علائم، مغازه ها و رستوران ها ناگهان به زیور آلات جادویی تبدیل می شوند. آنها در کنار هم ، جوهره فضا را در این مورد منعکس می نمایند.

مشاهده دیگر نقاشی های بارلو در ادامه مطلب :

منبع : my modern met

منبع: چمدان

به "نقاشی های زیبایی که با جلوه بوکه ترسیم شده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقاشی های زیبایی که با جلوه بوکه ترسیم شده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید