نمایشگاه عکس های حمید جبلی برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، نمایشگاه عکس های حمید جبلی عصر آدینه 28 دی در گالری آتبین برگزار می گردد. ماسوله 67 عنوان این نمایشگاه است که همزمان با افتتاحیه، کتاب عکس این مجموعه هم رونمایی می گردد.

نمایشگاه عکس های حمید جبلی برگزار می گردد

حمید جبلی، بازیگر و کارگردان سال ها عکاس تئاتر بوده است که نخستین نمایشگاه نقاشی خود را با نام کابوس های شیرین سال گذشته در گالری آتبین برگزار کرد.

جبلی پیش از این نمایشگاهی از عکس های خود را در کانادا برگزار نموده و هم اکنون نیز آثاری از او در نمایشگاه گروهی سینماگران عکاس در لندن در حال نمایش است. نمایشگاه تازه حمید جبلی در گالری آتبین به عکس هایی اختصاص دارد که سال ها پیش در ماسوله ثبت شده اند.

حمید جبلی درباره نحوه شکل گیری این مجموعه گفت: سال 67 برای ساخت فیلم ای ایران همراه با ناصر تقوایی به ماسوله رفتم اما تغییر فصل و شرایط آب و هوایی، ما را مجبور کرد که یک سال در ماسوله بمانیم. من گاهی عکاسی فیلم انجام می دادم و در سایر روزها نیز دوربین همواره همراهم بود و از فضاهای ماسوله عکاسی می کردم.

جبلی اطلاع داد: کتاب ماسوله 67 چاپ شده است و رونمایی آن در روز افتتاحیه نمایشگاه انجام می گردد. در نمایشگاه 30 فریم و در کتاب 70 فریم عکس ارایه می گردد.

نمایشگاه عکس حمید جبلی از 28 دی تا 9 بهمن در گالری آتبین برپاست.

این گالری در خیابان ولی عصر، قبل از چهارراه پارک وی، کوچه خاکزاد، پلاک 42 قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "نمایشگاه عکس های حمید جبلی برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه عکس های حمید جبلی برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید