نوبخت 900 میلیارد تومان برای مقابله با کرونا اختصاص داد

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، تهران(پانا) - رییس سازمان برنامه و بودجه برای دومین بار در ماه جاری دستور تخصیص مبلغ 900 میلیارد تومان اعتبار از صندوق توسعه ملی بابت هزینه های مدیریت و مقابله با ویروس کرونا را صادر کرد.

نوبخت 900 میلیارد تومان برای مقابله با کرونا اختصاص داد

به گزارش سازمان برنامه و بودجه، 16 مهرماه سال جاری سازمان برنامه و بودجه کشور مبلغ 1650 میلیارد تومان برای پرداخت هزینه های مربوط به مقابله با کرونا از صندوق توسعه ملی به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پرداخت کرد.

امروز برای دومین نوبت دستور تخصیص 900 میلیارد تومان صادر شد و بر اساس آن، این مبلغ باید صرف جبران کسری درآمد بیمارستان های درگیر کرونا و پرداخت کارانه های معوق (700 میلیارد تومان)، تامین کیت آزمایشگاهی شناسایی موارد مثبت(150 میلیارد تومان)، و تکمیل و تجهیز ملزومات شبکه بهداشت (50میلیارد تومان)، گردد.

معاون رییس جمهوری در ابلاغ خود به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آورده است که اعتبار ذیربط از محل منابع یک میلیارد یورویی صندوق توسعه ملی است.

بدیهی است اعتبارات یاد شده به شکل سایر منابع و در چارچوب موافقتنامه مبادله با این سازمان به مصرف خواهد رسید. تخصیص اعتبار این ابلاغیه به میزان 100 درصد مشخص و از محل حساب مربوطه نزد خزانه داری کل کشور قابل پرداخت است.

براساس این گزارش در ابلاغ مبلغ 1650میلیارد تومان پیشین برای هزینه های مربوط به مقابله با کرونا؛ نیز 700 میلیارد تومان برای جبران کسری درآمد بیمارستان های درگیر کرونا و پرداخت کارانه های معوق اختصاص یافته بود.

منبع: خبرگزاری پانا

به "نوبخت 900 میلیارد تومان برای مقابله با کرونا اختصاص داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوبخت 900 میلیارد تومان برای مقابله با کرونا اختصاص داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید