وزیر بهداشت:تحقق مطالبات کادر درمان در حال پیگیری است

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، تهران (پانا) - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سفر به شهرستان های لامرد و مهر فارس گفت: موافق مطالبات به حق مدافعان سلامت هستیم و تحقق آن به وسیله سازمان برنامه و بودجه در حال پیگیری است.

وزیر بهداشت:تحقق مطالبات کادر درمان در حال پیگیری است

به گزارش ایرنا، بهرام عین اللهی، پنجشنبه در حاشیه هفتمین سفر استانی رئیس جمهوری در جلسه شورای اداری شهرستان های لامرد و مهر در سالن معلم شهر لامرد گفت:شعار ما می توانیم با مشارکت حداکثری مردم در تزریق واکسیناسیون محقق شد به طوری که در مقدار سرعت در جهان رتبه اول را داریم.

وی اضافه نمود: از دی ماه 99 تا تیرماه 1400، پنج میلیون دُز واکسن تزریق شد که این مقدار تا به امروز به 68 میلیون دُز رسیده است.

وزیر بهداشت اضافه نمود: کرونا کشور ما را بسیار متأثر کرد و مرگ و میرها را در روز به 700 نفر رساند و بسیاری از فعالیت ها هم مختل شد و واکسیناسیون را به عنوان یک راه چاره برای پیشگیری از کرونا به خوبی پیش برده ایم.

عین اللهی بعلاوه گفت: مردم لامرد و مهر در تمام صحنه ها حاضر بودند و وظیفه دولت ها به ویژه دولت تازه برطرف مشکل مردم است.

وزیر بهداشت ادامه داد: مشکل راه، اشتغال و مسئله مهمتر از آن، مشکل آب با راهکارهایی که وجود دارد و توافقاتی که حاصل شده، برطرف خواهد شد.

شهرستان های لامرد و مُهر به ترتیب در فاصله 365 و 330 کیلومتری جنوب شیراز قرار دارند.

منبع: خبرگزاری پانا

به "وزیر بهداشت:تحقق مطالبات کادر درمان در حال پیگیری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر بهداشت:تحقق مطالبات کادر درمان در حال پیگیری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید