پاسخ هادی ساعی به پایان وعده بیمه ورزشکاران: فراموش نکردیم و پیگیریم

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، رییس کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک بیان کرد که پیگیری بیمه ورزشکاران فراموش نشده و قرار است نشستی با سازمان تامین اجتماعی داشته باشند.

پاسخ هادی ساعی به پایان وعده بیمه ورزشکاران: فراموش نکردیم و پیگیریم

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، کمیسیون ورزشکاران پس از برگزاری انتخابات، یکی از مهمترین وعده هایی که داد بحث پیگیری بیمه ورزشکاران بود و این وعده باعث امیدواری خیلی از ورزشکارانی شد که سالها در تیم ملی رشته های مختلف حضور داشته و دارند اما بیمه نیستند.

با توجه به اینکه پنج ماه از برگزاری انتخابات کمیسیون می گذرد، این نگرانی برای خیلی از ورزشکاران به وجود آمده است که کمیسیون بحث پیگیری بیمه را به فراموشی سپرده باشد.

هادی ساعی رییس کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک در مصاحبه با وبلاگ تکنولوپ در این مورد بیان نمود: ما مسئله بیمه ورزشکاران را در جلسه هیات اجرایی مطرح کردیم که مورد موافقت نهاده شد. قرار است با همکاری صندوق حمایت از قهرمانان نشستی را با سازمان تامین اجتماعی داشته باشیم از این رو پروپوزال آن را به صندوق حمایت از قهرمانان داده ایم تا مورد آنالیز قرار دهد و پس از موافقت آنها نشستی را با سازمان تامین اجتماعی خواهیم داشت.

ساعی در پاسخ به این پرسش که فکر می نماید مشکل بیمه ورزشکاران حل شدنی باشد؟ گفت: ما کوشش خود را می کنیم و البته آقای صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک هم قول داد که حتما یاری می نماید و امیدوارم بتوانیم این مسئله را حل کنیم. ما مسئله را فراموش نکردیم و پیگیر هستیم.

ساعی درباره اینکه دقیقا خواسته کمیسیون ورزشکاران در خصوص بیمه ورزشکاران چه چیزی است، توضیح داد: همانطور که می دانید مردان پس از سرانجام خدمت سربازی، می توانند هزینه های بیمه را بپردازند تا دو سال خدمتشان، جزو سابقه بیمه آنها محاسبه گردد. آن چیزی که ما به دنبالش هستیم هم این است که ورزشکاران و مربیانی که سالها در تیم ملی فعالیت کردند و حتی داوران بین المللی، سالهای حضورشان در تیم ملی جزو سابقه بیمه آنها محاسبه گردد. سربازی، خدمت زیر پرچم ایران است و فعالیت ورزشکاران در تیم ملی هم دست کمی از آن ندارد.

او ادامه داد: قهرمانان نیز زیر پرچم ایران خدمت می نمایند. درخواستی که ما داریم انجام دادنش نه کار سختی است و نه انتظار زیادی محسوب می گردد. بعضی از قهرمانان پس از سرانجام دوران ورزش حرفه ای خود هیچ سابقه بیمه ای ندارند و استخدام جایی هم نیستند و اگر این کار صورت بگیرد حداقل چند سال سابقه بیمه خواهند داشت.

رییس کمیسیون ورزشکاران در پاسخ به پرسش دیگری مبنی براینکه فکر می نماید تا چه مدت دیگر درخواست آنها به نتیجه برسد، گفت: ما پیگیری می کنیم و با صندوق حمایت از قهرمانان نیز در ارتباط هستیم. دوستان هم نظراتی دارند که باید برای پخته تر شدن کار، اعمال گردد . صندوق همسو با ما است و می خواهد که این اتفاق بیفتد و آقای صالحی امیری هم گفته است که یاری می نماید و حالا جلسه را برگزار کنیم. ان شاءالله خود آقای صالحی امیری نیز حضور خواهد داشت.

قهرمان سابق المپیک در خصوص برگزار نشدن جلسات کمیسیون ورزشکاران بیان نمود: بعد از مجمع عمومی کمیته ملی المپیک جلسات جدید را آغاز می کنیم.

او در پاسخ به این پرسش که چرا قبل از مجمع جلسه ای برگزار نمی نمایند و موضوعی وجود ندارد که بخواهند در مجمع مطرح نمایند، توضیح داد: چون دوستانی که به نمایندگی در مجمع هستند، گزارش مجمع عمومی را به اطلاع اعضا برسانند. از طرفی هر موردی که ما مطرح کردیم هیات اجرایی موافقت نموده است و همراه با ما است از این رو نیازی نیست موردی را در مجمع مطرح کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "پاسخ هادی ساعی به پایان وعده بیمه ورزشکاران: فراموش نکردیم و پیگیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخ هادی ساعی به پایان وعده بیمه ورزشکاران: فراموش نکردیم و پیگیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید