خاتمه خرداد آخرین مهلت دریافت آثار سومین جشنواره رسانه ای امام رضا(ع) است

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، محسن هوشمند در تبادل نظر با خبرنگار خبرنگاران در خراسان رضویگفت: مهلت ارسال آثار به سومین دوره جشنواره تا خاتمه خردادماه است و از عموم مخاطبانی که به حضرت رضا(ع) ارادت دارند و چه به شکل حرفه ای و تخصصی و یا عمومی در بستر فضای مجازی محتوایی را با نام مبارک حضرت تهیه و منتشر نموده اند، دعوت به عمل می آوریم در این جشنواره شرکت نمایند.

خاتمه خرداد آخرین مهلت دریافت آثار سومین جشنواره رسانه ای امام رضا(ع) است

وی با بیان اینکه این جشنواره با هدف ارتقای کمی و کیفی محصولات رسانه ای دارای مضامین رضوی برگزار می گردد، اضافه نمود: سیره رضوی، زائر و زیارت رضوی، وقف و نذر رضوی، خدمت رضوی، هویت مشهدالرضا و جهاد تبیین به عنوان محورهای موضوعی سومین جشنواره رسانه ای امام رضا(ع) معین شده است.

هوشمند ادامه داد: بخش های جشنواره نیز شامل رسانه های خبری و تحلیلی، رسانه های مجازی، رسانه های صوتی و تصویری، عکس و گرافیک، مقاله، رساله و خاتمه نامه و پویش مردمی نشر محتوای رضوی در شبکه های اجتماعی با هشتگ های#چهارشنبه-های-امام-رضایی، #همه-خادم-الرضاییم، #امام-رضا و #ImamReza هستند.

رئیس مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی اظهار داشت: عموم مردم و به ویژه اصحاب رسانه می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این جشنواره و ثبت نام، به پایگاه اختصاصی mediafest.razavi.ir مراجعه نمایند

هوشمند بعلاوه در تشریح برنامه های رسانه ایی این مرکز در ماه مبارک رمضان گفت: در ماه میهمانی خدا روزانه بیش از 70 ساعت برنامه رسانه ای در این آستان فراوری و برای عموم مخاطبان داخلی و خارجی پخش شده است.

وی ادامه داد: در ماه مبارک رمضان به همت خادمان و خادمیاران رضوی در مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس، به طور میانگین روزانه بیش از 50 ساعت برنامه تلویزیونی و بیش از 20 ساعت برنامه رادیویی به زبان های مختلف پخش شد. هم چنین در بستر فضای مجازی برنامه های ویژه مخاطبین بین المللی به زبان های آذری، اردو و پرتغالی فراوری و پخش شد.

هوشمند به پوشش گسترده مراسم احیای شب های قدر در حرم مطهر رضوی نیز اشاره و گفت: سال جاری برای اولین بار پوشش مراسم شب های قدر با 35 دوربین انجام و منجر به افزایش کمی و کیفی خدمت رسانه ای در این عرصه شد.

رئیس مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی یادآور شد: پخش زنده مراسم شب های قدر حرم به وسیله شبکه شاد نیز ابتکار تازه ای بود که مورد استقبال نهاده شد و بیش از نیم میلیون مخاطب از این طریق همراه زائران رضوی در مراسم احیا شدند که از نظر آماری یک رکورد بود.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "خاتمه خرداد آخرین مهلت دریافت آثار سومین جشنواره رسانه ای امام رضا(ع) است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خاتمه خرداد آخرین مهلت دریافت آثار سومین جشنواره رسانه ای امام رضا(ع) است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید