پرداخت 635 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، مدیر شعب بانک توسعه تعاون کهگیلویه و بویراحمد میزان پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به متقاضیان در استان از پارسال تا به امروز را 635 میلیارد ریال گفت.

پرداخت 635 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در کهگیلویه و بویراحمد

سید مهدی میراب باشی با اشاره به پرداخت تسهیلات اشتغالزایی از سوی بانک توسعه تعاون کهگیلوبه و بویراحمد از شهریورماه پارسال تا به امروز را 635 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: همچنین این بانک در بازه زمانی یاد شده پیروز شده یک هزار و 600 فرصت تازه شغلی در استان ایجاد کند.

او می گوید: این مقدار تسهیلات در حوزه های مختلف شامل مشاغل خانگی، گردشگری، ازدواج و فرزند آوری پرداخت داشته است.

میراب باشی اضافه کرد: مقدار اشتغال ایجاد شده در حوزه مشاغل خانگی و پرداخت تسهیلات به نهاد های حمایتی کمیته امداد، بهزیستی و بنیاد شهید بوده است.

مدیر شعب بانک توسعه تعاون کهگیلویه و بویراحمد 254 میلیارد ریال در قالب یک هزار و 78 فقره تسهیلات مشاغل خانگی، 166میلیارد ریال در قالب 284 فقره تسهیلات به افراد زیر پوشش نهاد های حمایتی و 71 میلیارد ریال در حوزه گردشگری را از جمله تسهیلات پرداخت شده برشمرد.

این مقام مسئول می گوید: همچنین 186 میلیارد ریال تسهیلات ازدواج به 176 زوج جوان در یک سال اخیر و 57 میلیارد ریال وام فرزند آوری از ابتدای امسال تا به امروز از سوی بانک توسعه تعاون کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شده است.

به گفته میراب باشی؛ با هدف جهاد تبیین، گزارش دهی و خدمات دهی به مشتریان، میز خدمت در همه شعب بانک در استان از 29 مرداد اغاز شده و تا پایان هفته دولت ادامه دارد.

وی بخشودگی جرائم تاخیر مطالبه ها تا تاریخ 17 شهریور ماه 1401 را از دیگر خدمات بانک توسعه تعاون کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد.

وبلاگ تکنولوپ کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "پرداخت 635 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در کهگیلویه و بویراحمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت 635 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در کهگیلویه و بویراحمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید