پروتکل های بهداشتی در همه هتل های تهران اجرا می گردد

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران گفت: پروتکل های بهداشتی در همه هتل های تهران اجرا می گردد.

پروتکل های بهداشتی در همه هتل های تهران اجرا می گردد

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ تکنولوپ، پرهام جانفشان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران درباره این موضوع که گفته می گردد، هتل ها در رتبه آخر از نظر رعایت پروتکل های بهداشتی قرار دارند، گفت: این موضوع هیچ پایه و اساس رسمی و قانونی ندارد و در تمام جلسات استانی مقابله با ویروس کرونا، تا کنون هیچ اخطاری نسبت به عملکرد ضعیف هتل ها اعلام نشده است.

وی اضافه کرد: در اولین روز های انتشار ویروس کرونا هتل داران تهرانی، داوطلبانه آمادگی خود را برای اسکان و قرنطینه دوران نقاهت بیماران مبتلا به کرونا همچنین خدمات رسانی به کادر درمان اعلام کردند و طرح موضوع غیر بهداشتی بودن هتل ها موجب خسارت بیشتر به این صنعت آسیب دیده از کرونا می گردد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران خاطر نشان کرد: با توجه به درصد پایین اشتغال مراکز اقامتی استان تهران به دلیل کاهش سفر های داخلی و خارجی از زمان شیوع ویروس کرونا، اتاق های هتل ها با یک نوبت بندی چند روزه و هفتگی و با انجام تمام مراحل ضدعفونی در اختیار مسافر بعدی قرار می گیرد.

وی گفت: در تعدادی از هتل های پنج ستاره استان تهران کادر پزشکی برای راهنمایی و نظارت بر رفتار پرسنل هتل مستقر شده اند که این امر بالاتر از حد استاندارد های مورد انتظار است.

جانفشان گفت: حفظ سلامت مسافرین خط قرمزی است که هیچگاه اجازه کوتاهی در آن را نخواهیم داد و این اطمینان را می دهیم که بازرسی های کارشناسان معاونت گردشگری استان تا آخرین روز ریشه کنی ویروس کرونا با جدیت انجام گردد.

وی یادآور شد: ایرج حریرچی معاون کل وزارت بهداشت نیز به میزان خوب رعایت پروتکل های بهداشتی در هتل ها اشاره نموده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "پروتکل های بهداشتی در همه هتل های تهران اجرا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروتکل های بهداشتی در همه هتل های تهران اجرا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید