کویت هنوز ویزای چند ملی پوش هندبال ایران را صادر نکرده است

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، با وجود اینکه مسابقات هندبال قهرمانی آسیا از آدینه، 27 دی شروع می گردد اما هنوز ویزای چند نفر از اعضای تیم ملی ایران صادر نشده است.

کویت هنوز ویزای چند ملی پوش هندبال ایران را صادر نکرده است

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، تیم ملی هندبال مردان ایران 27 دی در اولین بازی خود از رقابت های قهرمانی آسیا به مصاف تیم نیوزلند می رود، این در حالی است که کویت به عنوان میزبان مسابقات هنوز ویزای چند نفر از اعضای تیم ایران را صادر نکرده است.

سعید حیدری راد گلر تیم ملی، یونس آثاری بازیکن ایران و علی بخشی فیزیوتراپ از اعضای تیم هستند که ویزای آنها صادر نشده و در ترکیه به سر می برند.

ویزای رسول دهقان، مربی دروازه بانان تیم هم به تازگی صادر شده اما سه نفر دیگر در انتظار صدور ویزا هستند.

سعید حیدری راد در گفت گو با وبلاگ تکنولوپ ضمن تایید این خبر گفت: هنوز ویزایمان صادر نشده و در ترکیه منتظر ویزا هستیم. به ما گفتند که فردا(پنجشنبه) صادر می گردد و ما هم منتظر هستیم. چند روز است که اذیت می نمایند و نمی دانم مشکل از کجاست.

او اضافه کرد: فدراسیون و آقای حبیبی، سرمربی تیم ملی اعتراض کردند، امشب با آقای حبیبی صحبت کردم و او گفت کویتی ها قول دادند که فردا ویزاها را بدهند.

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، مسابقات هندبال قهرمانی آسیا از 27 دی تا 7 بهمن به میزبانی کویت برگزار می گردد و تیم ملی ایران از ساعت 9 و 30 دقیقه آدینه، 27 دی در اولین بازی خود به مصاف نیوزلند می رود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "کویت هنوز ویزای چند ملی پوش هندبال ایران را صادر نکرده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کویت هنوز ویزای چند ملی پوش هندبال ایران را صادر نکرده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید