کیترینگ و غذای ترکیش ایرلاین

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، غذای ترکیش ایرلاین را می توان به انواع مختلفی دسته بندی نمود. می توانید انواع اقسام غذاهای مختلف را در این خطوط هوایی میل نمایید، کیفیت تمامی غذاهای ترکیش ایرلاین بسیار بالا است و از طریق بهترین و مجرب ترین آشپزها طبخ می گردد. توجه داشته باشید که غذاهای ترکیش ایرلاین برای انواع کلاس های پروازی متفاوت خواهد بود و برای کلاس های پروازی اکونومی و بیزینس کلاس غذاهای متفاوتی ارائه خواهد شد. یکی از مهمترین موارد تاثیرگذار بر نوع غذای ترکیش ایرلاین مسافت پرواز خواهد بود چرا که برای پروازهای خارجی و طولانی مدت، شاهد منو وسیع تری خواهیم بود و می توانید انواع غذاها را سفارش دهید اما برای مسیرهای کوتاه و داخلی معمولا غذاهای محدود تری ارائه خواهند شد و حتی در بعضی پروازها تنها می توانید از فست فود استفاده نمایید.

کیترینگ و غذای ترکیش ایرلاین

غذای ترکیش ایرلاین

غذای ترکیش ایرلاین را می توان یکی از مواردی دانست که حتما باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید. امروزه استفاده کردن از هواپیماها برای سفر رواج بسیاری پیدا نموده است و به دلیل اینکه تجربه های غذایی بخش جدایی ناپذیر از سفر می باشد در هواپیماها نیز غذاهای لذیذی ارائه می شوند که بی شک تجربه ای جدید برای شما خواهد بود. توجه داشته باشید که وعده های غذایی متناسب با طول سفر و ساعات آن سرو خواهند شد و در پروازهای طولانی مدت شاهد بهترین پذیرایی ها خواهید بود.

یکی از مهمترین معیارهای انتخاب شرکت های پروازی را می توان نوع غذاهایی دانست که برای مسافران ارائه می گردد و غذای ترکیش ایرلاین به دلیل برخورداری از بهترین کیفیت توانسته نام ترکیش ایرلاین را در میان بهترین شرکت های پروازی ثبت نماید. ترکیش ایرلاین یکی از شرکت های هواپیمایی پر تردد در سطح دنیای می باشد و به جهت جلب رضایت مسافران از بهترین و حرفه ای ترین سرآشپزها یاری گرفته است تا هیچگونه کمبودی در کیفیت غذاهای آن شاهد نباشید و بتوانید غذاهایی لذیذ و خوش طعم را در طی پرواز میل نمایید.

کیفیت غذای ترکیش ایرلاین

یکی از مهمترین معیارها را می توان کیفیت غذای ترکیش ایرلاین دانست و در این رابطه باید گفت: بی شک غذاهای ترکیه یکی از بهترین و لذیذترین غذاهای دنیا می باشد که با انواع مزاج ها سازگاری خواهند داشت. غذا و همچنین آشپزی مردم ترکیه مانند فرهنگ متفاوت کشور به دلیل قرار دریافت در مرز میان آسیا و اروپا انواع مختلفی خواهد داشت و به همین دلیل می توان غذای ترکیش ایرلاین را به انواع مختلفی دسته بندی نمود. یکی از مهمترین ویژگی های غذای ترکیش ایرلاین را می توان تلفیق سلیقه های سنتی در تهیه غذا دانست که به همین دلیل می توانید غذایی خوش طعم را در این هواپیماها تجربه نمایید.

توجه داشته باشید که منو غذاهای پرواز ترکیش ایرلاین تشکیل شده از انواع غذاهای سنتی ترکیه و همچنین غذاهای بین المللی می باشد و می توانید متناسب با مزاج خود اقدام به انتخاب غذای مورد نظر خود نمایید. در این هواپیماها می توانید انواع غذاهای رژیمی و گیاهی نیز سرو نمایید که در صورت درخواست می توانید خدمه را در جریان بگذارید. تمامی غذاهای تهیه شده در این هواپیماها از بهترین و تازه ترین مواد اولیه بوده و می توانید از سالم بودن آن اطمینان داشته باشید.

انواع غذاهای ترکیش ایرلاین

موارد مختلفی سبب تفکیک غذاهای ترکیش ایرلاین خواهند شد. علاوه بر تنوع بالای منو غذایی این پرواز شاهد تفاوت هایی در خدمات ارائه شده برای کلاس های پروازی مختلف نیز هستیم. کلاس های پروازی در حالت کلی به 4 نوع اکونومی، بیزینس کلاس و فرست کلاس دسته بندی می شوند که امروزه بسیاری از پروازهای فرست کلاس به دلیل قیمت بسیار بالا مورد توجه قرار نمی گیرد. برای کلاس اکونومی ترکیش ایرلاین نیز انواع غذاهای مختلف قابل مشاهده می باشد و مسافران این کلاس پروازی می توانند از میان تنوع بسیار بالای غذایی اقدام به انتخاب غذای مورد نظر خود کنند. غذاهای بیزینس کلاس ترکیش ایرلاین تنوع بیشتری داشته و به همراه مخلفات بسیاری سرو می شوند و البته کیفیت هر دو نوع غذاها بسیار بالا خواهد بود و می توانید بهترین و لذیذترین غذاها را در هر یک از این کلاس های پروازی تجربه نمایید. برای پروازهای داخلی و خارجی ترکیش ایرلاین غذاهای متفاوتی ارائه می شوند چرا که طول سفر عاملی مشخص کننده در انتخاب خواهد بود.

غذای اکونومی ترکیش

در پروازهای اکونومی ترکیش ایرلاین انواع غذاهای مختلف ارائه شده است و می توانید از میان نوشیدنی های مختلف نیز بهترین مورد را انتخاب نمایید. غذای ترکیش ایرلاین برای پروازهای داخلی و خارجی متفاوت خواهد بود که در ادامه به آنالیز غذاهای هر یک از این پروازها پرداخته ایم:

- پرواز داخلی:

پرواز های داخلی ترکیش ایرلاین معمولا مدت زمان بسیار کوتاهی خواهند داشت و به همین دلیل منو غذایی خاصی برای این نوع پروازها در نظر گرفته نشده است و مسافران می توانند از فست فود ها مانند ساندویچ استفاده کنند و البته میان وعده هایی همراه با دسرهای خوش طعم نیز عرضه شده است که می توانید از آنها لذت ببرید. توجه داشته باشید که پروازهای طولانی تر داخلی منو غذایی متنوعی خواهند داشت.

- پرواز بین المللی:

برای پروازهای بین المللی ترکیش ایرلاین تنوع غذایی بیشتری در نظر گرفته شده است و می توانید طیف وسیعی از غذاهای بین المللی و سنتی ترکی را در منو غذای ترکیش ایرلاین مشاهده نمایید. زمان پرواز مشخص کننده وعده های غذایی و منو آن خواهد بود و در صورتی که پرواز در ساعات صبحانه ارائه گردد نیز می توانید سفره ای گرم برای صبحانه داشته باشید.

غذای بیزینس کلاس ترکیش

غذای ترکیش ایرلاین در بیزینس کلاس نیز به انواع مختلف دسته بندی می گردد که در ادامه به آنالیز هر یک از این کلاس ها پرداخته ایم:

- پروازهای داخلی:

مسافران بیزینس کلاس قبل از تیک آف با یک نوشیدنی پذیرایی خواهند شد اما غذاهای مختلفی را می توانید در پروازهای داخلی بیزینس کلاس تجربه نمایید. آشپزها در داخل کابین هواپیما کار طبخ غذا را انجام می دهند و از جمله غذاهای عرضه شده در آن می توان به: بادمجان شکم پر، شش کباب، ایمام بایلدی و منتی اشاره کرد.

- پرواز بین المللی:

برای پروازهای بین المللی بیزینس کلاس ترکیش ایرلاین طیف گسترده ای از غذاها قابل مشاهده می باشد و می توانید انواع و اقسام غذاهای لذیذ را سفارش دهید. تمامی غذاهای ترکیش ایرلاین در ظروف چینی عرضه می گردد که به صورت کاملا استرلیزه شده خواهند بود.

غذای ترکیش ایرلاین برای پروازهای بین قاره ای

برای پروازهای بین قاره ای باید از بیزینس کلاس استفاده گردد که غذاهای این کلاس پروازی برای پروازهای بین قاره ای طیف گسترده ای خواهد داشت و پذیرایی بسیار مفصلی از مسافران به عمل خواهد آمد. در این نوع پروازها می توانید سوپ مورد نظر خود را انتخاب نمایید که به عنوان پیش غذا خواهد بود و انواع غذاهای سنتی و بین المللی نیز امکان انتخاب توسط مسافران خواهد داشت و البته در صورت طولانی تر شدن پرواز از طریق اسنک از مسافران پذیرایی خواهد شد.

منبع: دلتابان

به "کیترینگ و غذای ترکیش ایرلاین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیترینگ و غذای ترکیش ایرلاین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید