گزارش هشتمین سال فعالیت فروشگاه تخصصی آرایشی و بهداشتی خانومی

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، در چند سال گذشته خرید اینترنتی رونق بیشتری پیدا نموده و با استقبال زیادی روبرو شده است. خرید اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی هم در بین خانم ها جایگاه خود را پیدا نموده و فروشگاه های زیادی در این حوزه مشغول به فعالیت هستند. در این بین، فروشگاه خانومی که اولین و جامع ترین فروشگاه اینترنتی تخصصی آرایشی و بهداشتی است، فعالیت خود را از سال 1393 شروع نموده و نمایندگی رسمی بیش از 250 برند آرایشی و بهداشتی و مراقبتی را داراست.

گزارش هشتمین سال فعالیت فروشگاه تخصصی آرایشی و بهداشتی خانومی

این فروشگاه اینترنتی محصولات را بدون واسطه، مستقیماً از تولیدکننده اصلی یا تأمین کنندگان رسمی برند دریافت و عرضه می نماید، هم چنین اصالت کالا، قیمت و تاریخ انقضای درست محصول با اطمینان به وسیله خانومی تضمین می گردد.

فروشگاه خانومی با فراهم کردن تنوعی بالغ بر 50 هزار کالای آرایشی و بهداشتی امکان انتخاب بهترین محصولات از بهترین برندهای ایرانی و خارجی را برای خریداران آسانتر نموده است.

در این گزارش، به بهانه هشتمین سال فعالیت خانومی می خواهیم به آنالیز آمار دقیقی از فعالیت های این مجموعه در سالی که گذشت بپردازیم.

8 آمار هیجان انگیز از خانومی در سالی که گذشت!

1. عرضه بیش از 1000 برند آرایشی بهداشتی

تنوع و حق انتخاب همواره در خرید محصولات آرایشی بهداشتی اهمیت داشته است. تا کنون محصولات بیش از 1000 برند در خانومی انتخاب و خریداری شده است تا اهمیت تنوع و گوناگونی محصولات در کسب وکارهای آنلاین را به ما نشان دهند.

2. بیش از 1 میلیون دنبال کننده در شبکه های اجتماعی

فروشگاه اینترنتی خانومی اولین و بزرگترین فروشگاه تخصصی آرایشی و بهداشتی است که توانسته اعتماد بیش از یک میلیون دنبال کننده در شبکه های اجتماعی را جلب کند و مطالبی ارزنده در این زمینه به مخاطبان ارائه دهد.

کاربران در صفحه رسمی خانومی، با دریافت محتواهای آموزشی می توانند انتخاب بهتر و دقیق تری داشته باشند و تمامی اطلاع رسانی ها و اخبار مرتبط با پروموشن ها نیز در این صفحه به شکل مداوم قرار داده می گردد.

3. انتخاب و خرید 1.300.000 کالای آرایشی به وسیله شما

بر اساس گزارش منتشر شده، در سال گذشته مشتریان فروشگاه اینترنتی خانومی 1,300,000 کالای آرایشی انتخاب و خریداری نموده اند. منظور از کالای آرایشی در این گزارش محصولاتی مانند ریمل، کرم پودر، کانسیلر و ... است که خرید این اقلام به صورت آنلاین به طور معمول با چالش های فراوانی در انتخاب و اعتماد به اصل بودن محصولات روبه رو است. اما فروشگاه تخصصی خانومی با تضمین کیفیت در طی هشت سال فعالیت خود، به خوبی این حس اعتماد را به مخاطبان خود تقدیم نموده است.

4. انتخاب و خرید 962.000 ماسک مو و مراقبت مو به وسیله شما

رسیدگی به موها بر اساس جنس آن همواره یکی از دغدغه های جدی مردم بوده است. فروشگاه اینترنتی خانومی با ارائه محتوای مجذوب کننده و محصولات متنوع توانسته به خوبی به این احتیاج پاسخ دهد.

مشتریان در هشتمین سال فعالیت خانومی 962,000 کالای مراقبت مو شامل ماسک مو، تونیک و سرم مو و شامپوهای تخصصی برای انواع مو انتخاب و خریداری نموده اند.

5. انتخاب و خرید 1,562,000 ضد آفتاب و محصولات مراقبت پوست به وسیله شما

مهم ترین عامل ایجاد چروک و پیری زودرس پوست، نور آفتاب است. بنابراین استفاده از ضدآفتاب برای همه سنین و در تمام فصول سال توصیه می گردد. مخاطبان با توجه به امکان دسترسی به با کیفیت ترین محصولات مراقبت پوستی و هدایت جهت انتخاب بهترین محصول متناسب با نوع پوست خود، بیش از 1،562،000 ضدآفتاب و کالای مراقبت پوست را در خانومی انتخاب و خریداری نموده اند.

6. انتخاب و خرید 1,232,000 ژل شوینده و پاک کننده صورت

با توجه به افزایش روزافزون شاخص های آلودگی هوا، مراقبت از صورت و داشتن روتین پوستی اهمیت بیشتری پیدا نموده است.

خانومی با جلب اعتماد مخاطبان در سال گذشته انتخاب و خرید 1,232,000 عدد پاک کننده و شوینده صورت را در کارنامه خود ثبت و توانسته این احتیاج ضروری را در خصوص روتین پوستی رفع کند و لذت داشتن پوستی پاکیزه را به کاربرانش هدیه دهد.

7. انتخاب و خرید 979,000 آبرسان صورت و بدن به وسیله شما

مهم ترین کاری که برای مراقبت پوست ضروری است انجام گردد، آبرسانی پوست است. خشکی پوست صورت و بدن یکی از مهم ترین عوامل ایجاد چروک های عمیق و لک های پوستی است. با استفاده مداوم از کرم های آبرسان می توانیم از به وجود آمدن این مسائل جلوگیری کنیم.

بر اساس آمارهای منتشر شده، مشتریان خانومی در سال گذشته با انتخاب و خرید 979,000 عدد مرطوب کننده و آبرسان صورت و بدن رکورد جدیدی در این دسته بندی کسب نموده اند که نشانگر مقدار اهمیت این دسته از محصولات در میان خریداران محصولات آرایشی و بهداشتی است.

8. انتخاب و خرید 616,000 کالای تخصصی مراقبت دور چشم و صورت به وسیله شما

چشم مهم ترین شاخص زیبایی صورت افراد است. پوست دور چشم ده برابر نازک تر از پوست سایر بخش های صورت است و همین موضوع باعث می گردد که نگهداری و مراقبت از آن اهمیت بسیار زیادی داشته باشد. برای پیشگیری از چروک دور چشم و درمان پف و تیرگی دور چشم استفاده از محصولات مراقبت دور چشم پیشنهاد می گردد.

مشتریان فروشگاه تخصصی خانومی، در سال گذشته با انتخاب و خرید 616,000 محصول مراقبت تخصصی دور چشم و صورت درجه اهمیت این موضوع را نشان داده اند.

در تولد خانومی شما هدیه بگیرید!

اگر در پی خرید لوازم آرایشی و بهداشتی اصلی با مناسب ترین قیمت هستید، جشنواره تولد خانومی را از دست ندهید. خانومی در جشنواره تولد هشت سالگی خود در خرداد ماه سال جاری، به شما بهترین قیمت را هدیه می دهد. جشنواره تولد هشت سالگی خانومی از 25 تا 31 خرداد ماه با تخفیف های بی نظیر و به یاد ماندنی برگزار می گردد.

منبع: فرارو

به "گزارش هشتمین سال فعالیت فروشگاه تخصصی آرایشی و بهداشتی خانومی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش هشتمین سال فعالیت فروشگاه تخصصی آرایشی و بهداشتی خانومی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید