گفت وگوی شورای همکاری خلیج فارس با آمریکا درباره آتش بس یمن

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، دبیر کل شورای همکاری خلیج فارس، هماهنگ کننده سازمان ملل در امور انسان محبت آمیز و فرستاده آمریکا در نشست ریاض اوضاع یمن را آنالیز کردند.

گفت وگوی شورای همکاری خلیج فارس با آمریکا درباره آتش بس یمن

به گزارش سرویس بین الملل وبلاگ تکنولوپ، نایف الحجرف دبیر کل شورای همکاری خلیج فارس، دیوید گریسلی هماهنگ کننده امور انسان محبت آمیز در یمن و تیم لیندرکینگ فرستاده آمریکا در یمن در نشستی موضوع آتش بس در این کشور و طرح جلوگیری از بروز فاجعه مربوط به نفت کش صافر را آنالیز کردند.

شورای همکاری خلیج فارس امروز یکشنبه در بیانیه ای اعلام نمود که این نشست در مقر شورای همکاری خلیج فارس در ریاض برگزار گردید و طی آن الحجرف بر ضرورت تسریع کوشش ها برای تعامل با بحران نفت کش صافر و حمایت از کوشش های بین المللی برای تعامل با این بحران تأکید کرد و حمایت مستمر از برطرف درد و رنج انسانی ملت یمن را ضروری خواند.

بنابر گزارش وبگاه الخلیج اونلاین، شرکت کنندگان در این نشست، کوشش های سازمان های فعال در امور انسانی در یمن و تقویت هماهنگی مشترک برای حمایت از کوشش های منطقه ای و بین المللی همزمان با آتش بس در این کشور و نیز طرح سازمان ملل در مورد نفت کش صافر به منظور جلوگیری از بروز قریب الوقوع فاجعه زیست محیطی و مالی را آنالیز کردند.

تجاوز ائتلاف عربی تحت رهبری عربستان سعودی به یمن اکنون وارد هشتمین سال شده است که تا به امروز در نتیجه حملات این ائتلاف هزاران نفر از مردم یمن شهید و زخمی شده اند و خسارت های زیادی به زیرساخت های این کشور وارد آمده است. از هفته گذشته آتش بس در یمن تحت نظارت سازمان ملل اعلام شده است.

منبع: خبرگزاری فارس

به "گفت وگوی شورای همکاری خلیج فارس با آمریکا درباره آتش بس یمن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گفت وگوی شورای همکاری خلیج فارس با آمریکا درباره آتش بس یمن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید