9 کشته بر اثر انفجار گاز در رباط کریم

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، خبرگزاری خبرنگاران-انفجار گاز در رباط کریم و تخریب منزل مسکونی 9 کشته و 9 مصدوم برجای گذاشت.

9 کشته بر اثر انفجار گاز در رباط کریم

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، شاهین فتحی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران، بیان نمود که پس از 11 ساعت، عملیات جستجو در خانه تخریب شده در رباط کریم تمام شد. این حادثه 9 فوتی و 9 مصدوم برجاگذاشته است.

وی اضافه کرد: عملیات جستجو و آوار برداری از سوی نیروهای هلال احمر و سایر دستگاه های امدادی ساعت 7:30 صبح امروز خاتمه یافت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران در باره این حادثه گفت، ساعت 20:10 شب گذشته (چهارشنبه) ریزش ساختمانی سه طبقه در محله شیرین در رباط کریم به جمعیت هلال احمر اعلام شد. پس از اعلام حادثه به سرعت سه تیم امداد و نجات از هلال احمر رباط کریم به همراه یک تیم سگ های زنده یاب به محل حادثه اعزام شدند.

فتحی با بیان اینکه با ارزیابی اولیه تعیین شد نفراتی زیر آوار ناشی از حادثه مانده اند، گفت: امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر با همکاری آتش نشانی و دیگر عوامل امدادی و خدماتی تا کنون حدود 9 نفر را از زیر آوار را نجات دادند که حال عمومی این افراد مساعد گزارش شده است.

وی گفت: گفته می شود در این ساختمان یک مهمانی در حال برگزاری بوده که به همین خاطر تعداد نفراتی که زیر آوار ماندند به نسبت زیاد بوده است.

وی اضافه کرد: در این عملیات 26 نفر نیروی عملیاتی هلال احمر در محل حضور یافتند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران در خصوص دلیل وقوع این حادثه اظهار کرد: کارشناسان حاضر در محل احتمال می دهند که حادثه به دلیل نشت یا انفجار گاز رخ داده باشد.

فتحی گفت: در ادامه عملیات پیکر سه فرد جانباخته دیگر از طریق امدادگران از زیر آوار بیرون آورده شد و این حادثه 9 کشته و 9 مصدوم بر جای گذاشت. پیکر آخرین نفر حدود ساعت 7:30 صبح امروز از زیر آوار بیرون کشیده شد. پس از آن نیز عملیات آواربرداری و امدادرسانی به حادثه دیدگان در رباط کریم به خاتمه رسید.

منبع: خبرگزاری آریا

به "9 کشته بر اثر انفجار گاز در رباط کریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "9 کشته بر اثر انفجار گاز در رباط کریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید