هوش مصنوعی

قابلیت تازه گوگل مپ که خبرساز شد!

دیجیاتو نوشت: اواخر سال 2021 بود که گوگل قابلیت جدیدی را به اپلیکیشن گوگل مپ خود اضافه کرد.

12 مرداد 1402

تبدیل جسد مادربزرگ به میز قهوه خوری صحت دارد؟

در روز های اخیر انتشار تصویری تاسف بار در شبکه های اجتماعی از افرادی که جسد مادربزرگ خود را تبدیل به میز قهوه خوری نموده و در منزل از آن استفاده می نمایند، جنجال زیادی به پا نموده است.

3 تیر 1402

پروژه Starline: احساس کنید که همراه هم هستید!

مردم دوست دارند همراه هم باشند - به اشتراک گذاشتن، همکاری و ارتباط برقرار کردن. و در سال گذشته، با محدود شدن سفر و افزایش کار از راه دور، همبستگی وجود داشتن همواره مهم تر به نظر می رسید.

18 خرداد 1402

10 هدفون برتر که می توانید اردیبهشت سال جاری از خبرنگاران خریداری کنید

هدفون ها این روزها به یکی از محبوب ترین و کاربردی ترین لوازم جانبی گوشی های هوشمند در میان کاربران تبدیل شده اند. اگر قصد خرید هدفون را دارید و می خواهید که از بین محصولات باکیفیت موجود در بازار دست به انتخاب بزنید، اصلا این مطلب را از دست ندهید، چرا که...

10 اردیبهشت 1402

هراس کنگره آمریکا از نقش هوش مصنوعی در جنگ هسته ای

ایسنا نوشت: کنگره آمریکا درباره استفاده از هوش مصنوعی در زرادخانه های هسته ای آمریکا هشدار داده و نگران این است که این سامانه به صورت اتوماتیک اقدام به شلیک کلاهک هسته ای کند.

9 اردیبهشت 1402

هنرنمایی شگفت انگیز پیشرفته ترین ربات انسان نمای دنیا به چند زبان

ربات انسان نمای آمکا مهارت های زبانی خود را در یک ویدیوی تازه به نمایش گذاشته است.

23 فروردین 1402

وحشت سرمایه دار ترین مرد جهان از اپلیکیشن جنجالی محبوب!

زومیت نوشت: ایلان ماسک با انتشار توییتی اعلام نمود به علت تأثیرات احتمالی هوش مصنوعی بر تمدن بشر، دچار بحران وجودی شده است.

10 اسفند 1401

پژوهشگران هوش مصنوعی ترکیه عروس دریایی رباتیک طراحی کردند

گروهی از پژوهشگران حوزه هوش مصنوعی ترکیه نوعی ربات عروس دریایی یا عروس دریایی رباتیک را با الهام از حرکات واقعی عروس دریایی طراحی نموده اند. این ربات قابلیت تطابق اتوماتیک با محیط اطراف را داراست.

11 دی 1401

استوری یوتیوب به روزرسانی شد ، از واقعیت مجازی تا فیلترهای سه بعدی

استوری یوتیوب به روزرسانی شد. در این به روزرسانی قابلیت های واقعیت مجازی اسنپ چت به یوتیوب افزوده شده است. این موضوع برای افرادی که عادت دارند در یوتیوب ویدئوهای کوتاه بارگذاری نمایند بسیار مجذوب کننده خواهد بود.

9 دی 1401

پلیس اورلاندو از نرم افزار تشخیص چهره آمازون استفاده می نماید ، تشدید نگرانی های فعالان حقوق شهروندی ایالات متحده

با وجود همه بحث ها و اختلاف نظر ها درباره استفاده یا عدم استفاده از پلت فرم شناسایی بحث انگیز آمازون، این نرم افزار تشخیص چهره هوشمند مبتنی بر هوش مصنوعی به وسیله پلیش اورلاندو در استان فلوریدا مورد استفاده قرار می گیرد.

27 آذر 1401

هوش مصنوعی به زودی بشر را نابود می نماید

هوش مصنوعی طی سال های اخیر توسعه یافته و تحقیقات تازه گوگل و آکسفورد حاکییت از تحقق پیش بینی نابودی نسل بشر به وسیله این فناوری را دارد.

29 شهریور 1401

چرا گوگل پیکسل 6A ارزش خریدن ندارد؟

پیکسل 6A جدیدترین گوشی گوگل و از معدود میان رده های این شرکت است. پیکسل 6A باطن قدرتمندی دارد اما در ظاهر و طراحی آن ضعف هایی دیده می گردد. شاید با قیمت 450 دلاری GOOGLE PIXEL 6 برای آن ور آبی ها مالی باشد ولی برای ایرانی ها به مقدار پرچمدارها آب می خورد و باید با...

29 مرداد 1401

برگزاری وب سمینار علم داده به وسیله آموزشگاه ایرانسل

وب سمینار علم داده (Data Science)، یکشنبه 22 اسفند 1400، همراه با نمایشگاه جانبی با حضور کسب وکارهای فعال این حوزه، به وسیله آموزشگاه ایرانسل برگزار گردید.

24 اردیبهشت 1401

سامانه ای هوشمند، برای مراقبت از سالمندان

یک شرکت دانش بنیان با همکاری پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی جهاد دانشگاهی، اقدام به طراحی اپلیکیشنی به نام هوشیارینو برای خدمات رسانی به سالمندان و افراد کم توان جسمی بر بستر هوش مصنوعی نموده است.

25 آبان 1400

تشخیص بیماری خودایمنی با لپ تاپ

پژوهشگران آمریکایی، یک شبکه عصبی عمیق ابداع نموده اند که امکان تشخیص نوعی بیماری خودایمنی را تنها با یک لپ تاپ فراهم می نماید.

8 اردیبهشت 1400

کامرانیه محله ای مرفه نشین، با دیرینه ای اصیل

در شرایط فعلی اقتصاد که تورم با سرعت زیادی در حال رشد است، انتخاب و انجام معاملات مسکن در زمان کم، می تواند منافع زیادی برای متقاضیان به همراه بی آورد. یکی از مهم ترین عوامل این کاهش زمان انجام معاملات و افزایش قدرت تصمیم گیری، درج قیمت در آگهی های ملکی...

7 اسفند 1399

رشد ارزش برند هوآوی در رده بندی های جهانی

با نیروی محرکه ای قدرتمند برای دستیابی به نوآوری هایی بیشتر، هوآوی پیروز به حضور در بین 50 برند برتر جهان برای پنجمین سال متوالی شده است.

17 شهریور 1399

مشخصات و قیمت لپ تاپ های Surface Book 3 مایکروسافت لو رفت؛ بسیار جذاب و البته گران!

حدود سه ماه پیش بود که اولین خبرها در مورد سرفیس بوک 3 به عنوان لپ تاپ اختصاصی مایکروسافت در سال 2020 منتشر شده و نشان می داد که ردموندی ها به دنبال عرضه لپ تاپی با پردازنده اینتل و گرافیک انویدیا Quadro هستند. به نظر تأیید عرضه کنندگان این لپ تاپ ها می تواند...

23 خرداد 1399

مدیاتک از پردازنده Helio P95 با بهبود عملکرد هوش مصنوعی رونمایی کرد

مدیاتک که یکی از شرکت های سازنده پردازنده به شمار می رود روز گذشته از پردازنده میان رده خود تحت عنوان Helio P95 رونمایی کرد. این پردازنده با هدف بهبود عملکرد هوش مصنوعی و پشتیبانی از دوربین با کیفیت تر قرار است در گوشی های هوشمند مورد استفاده قرار گیرد.

26 فروردین 1399

معرفی یک دماسنج هوشمند ویژه شکموها

دماسنج گوشت هوشمند بی سیم میتر یکی از برترین دستگاه های هوشمند است که می تواند برای همه افراد، از آشپزهای حرفه ای تا آشپزهای بی تجربه مفید باشد.

26 بهمن 1398