تبدیل جسد مادربزرگ به میز قهوه خوری صحت دارد؟

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، در روز های اخیر انتشار تصویری تاسف بار در شبکه های اجتماعی از افرادی که جسد مادربزرگ خود را تبدیل به میز قهوه خوری نموده و در منزل از آن استفاده می نمایند، جنجال زیادی به پا نموده است.

تبدیل جسد مادربزرگ به میز قهوه خوری صحت دارد؟

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، یکی از کاربران توییتر به نام کریس ریگان، با انتشار تصویری عجیب از یک خانواده خبرساز شد. این تصویر نشان می دهد خانواده ای مادربزرگ خود را با استفاده از رزین به میز قهوه خوری تبدیل نموده اند و در خانه مقابل چشمانشان برای استفاده قرار داده اند.

در این تصویر، سه نفر دیگر پشت میز ایستاده بودند و لبخند می زدند، و مادر بزرگ در داخل رزین واقع شده است و به نظر می رسد صورتش به یک طرف کج شده است.

کریس ریگان در شرح نوشت که خانواده مادربزرگ فوت شده خود را با رزین پوشانده و از او به عنوان میز قهوه استفاده می نمایند.

بعضی کاربران با تماشا این تصویر ابراز تأسف نموده اند و این اتفاق را نمونه شاخص سقوط بشریت و سرانجام یافتن انسانیت در بعضی جوامع عنوان نموده اند.

این توییت به سرعت در فضای مجازی منتشر شد و بیش از 450 هزار بازدید داشت. این تصویر به وسیله چندین حساب کاربری در شبکه های اجتماعی بازنشر شد.

در حالی که مردم در ابتدا از تماشا این تصویر عجیب شوکه شدند، به زودی متوجه شدند که این تصویر ساختگی است. نظر دهندگان آنلاین اشاره کردند که تمام علائم موجود در تصویر نشان می دهد که آن به وسیله فتوشاپ یا فناوری هوش مصنوعی دستکاری شده است.

منبع: فرارو

به "تبدیل جسد مادربزرگ به میز قهوه خوری صحت دارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبدیل جسد مادربزرگ به میز قهوه خوری صحت دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید