آیا روی پیراهن سفید خود لکه های عرق زرد دارید؟ به راحتی آن را با این ترفند حذف کنید!

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، در این گزارش ترفندی برای پاک کردن لکه های عرق زرد پیراهن سفید را بخوانید.

آیا روی پیراهن سفید خود لکه های عرق زرد دارید؟ به راحتی آن را با این ترفند حذف کنید!

به گزارش ما عاشق لباس های سفید خود هستیم، اما متأسفانه در فصل گرما با عرق کردن به راحتی لباس های رنگ روشن مخصوصا سفید با لکه های زرد در زیر بغل یا دور گردن خراب می شوند. هیچ راه فراری از آن وجود ندارد همه عرق می نمایند، به خصوص وقتی هوا گرم باشد، حتی اگر دئودورانت خود را همواره در دست داشته باشید! وقتی درجه حرارت بالا می رود، متأسفانه واکنشی که هنگام تماس دئودورانت با نمک ناشی از عرق شما ایجاد می گردد باعث ایجاد لکه های زرد می گردد. اما خوشبختانه اگر از این ترفند آسان استفاده می کنید، مجبور نیستید لباس های زرد رنگ خود را بیرون بیندازید! شما فقط به چند مورد ساده احتیاج دارید.

وسایلی که شما احتیاج دارید:

سرکه سفید 250 میلی لیتر

500 میلی لیتر آب گرم

جوش شیرین 120 گرم

1 قاشق غذاخوری نمک

1 قاشق غذاخوری پراکسید هیدروژن

مرحله اول:

سرکه و آب گرم را در یک کاسه یا سطل مخلوط کنید. لباس را داخل سطل قرار دهید و بگذارید به مدت 20 دقیقه خیس بخورد. سرکه بعلاوه به مبارزه با بو های نامطبوع یاری می نماید، بنابراین شما با یک تیر دو نشان می زنید.

مرحله دوم:

جوش شیرین، نمک و پراکسید هیدروژن را در یک کاسه شیشه ای یا سنگی با هم مخلوط کنید تا به شکل خمیر درآید. لباس را از سطل آب و سرکه با دقت بیرون بکشید. آن را صاف روی یک حوله قرار دهید و سپس خمیری را که درست نموده اید روی لکه های زرد بمالید. پراکسید هیدروژن اطمینان می دهد که لباس دوباره سفید می گردد و جوش شیرین و نمک هم با هم کار می نمایند و لکه ها را از الیاف لباس پاک می نمایند. اجازه دهید این مخلوط کار خود را به مدت 20 دقیقه انجام دهد.

مرحله سوم:

لباس را مانند معمول بشویید و بگذارید خشک گردد. پیراهن سفید شما بار دیگر سفید برفی می گردد!

بنابراین، برای از بین بردن این لکه های زرد احتیاجی به خرید محصولات گران قیمت نیست و مزیت دیگر: همه مواد لازم برای این محلول سازگار با محیط زیست هستند. به علاوه، سرکه، جوش شیرین و پراکسید هیدروژن به طور کلی برای تمیز کردن بسیار مفید هستند.

منبع:طلا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "آیا روی پیراهن سفید خود لکه های عرق زرد دارید؟ به راحتی آن را با این ترفند حذف کنید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیا روی پیراهن سفید خود لکه های عرق زرد دارید؟ به راحتی آن را با این ترفند حذف کنید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید