افزایش بیماران سرپایی در قم نشانه آغاز موج نو کرونا است

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، خبرنگاران/قم مدیر گروه آموزش و ارتقای سلامت معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم: افزایش تعداد بیماران سرپایی دارای علائم مشکوک در منطقه ها تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی قم نشانه آغاز موج تازه کرونا در این منطقه ها است.

افزایش بیماران سرپایی در قم نشانه آغاز موج نو کرونا است

محمدتقی سلطانی مدیر گروه آموزش و ارتقا سلامت مرکز بهداشت استان قم امروز در گفت وگو با وبلاگ تکنولوپ با اشاره به رعایت نشدن پروتکل های بهداشتی افزود: آمار مراجعین سرپایی بیماری کرونا در روزهای گذشته سیر صعودی داشته که این موجب نگرانی است و هشدار پیک نو خواهد بود.

وی شرح داد: شروع امیکرون از کشورهایی بوده که درصد واکسیناسیون پایینی دارند. سویه های نو در افرادی رخ می دهد که واکسن نزدند و آسیب این موضوع را حتی افرادی که واکسن زده اند هم دریافت می کنند؛ بنابراین مسئولیت اجتماعی بزرگی بر گردن افرادی است که واکسن دریافت نکرده اند.

مدیر گروه آموزش و ارتقا سلامت معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان اینکه برخی از منطقه ها قم در شرایط زرد بوده و آمار مراجعین و تست های PCR مثبت در استان افزایشی شده است افزود: از عموم شهروندان می خواهیم تا ضمن مراجعه برای واکسیناسیون، از ماسک استفاده کنند و پروتکل های بهداشتی را جدی بگیرند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "افزایش بیماران سرپایی در قم نشانه آغاز موج نو کرونا است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش بیماران سرپایی در قم نشانه آغاز موج نو کرونا است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید