افزایش نرخ مصوب مرغ ؛ هر کیلو سینه مرغ چند؟ ، جدول تغییرات نو قیمت مرغ را ببینید

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، همزمان با افزایش نرخ مصوب مرغ، هر کیلو سینه بیش از 130 هزار فروخته می گردد. دولت برای تنظیم شرایط بازار از چند هفته پیش سراغ عرضه مرغ منجمد با نرخ 43 هزار و 500 تومان رفته که هنوز تاثیر این سیاست در عقب نشینی قیمت ها دیده نمی گردد.

افزایش نرخ مصوب مرغ ؛ هر کیلو سینه مرغ چند؟ ، جدول تغییرات نو قیمت مرغ را ببینید

به گزارش وبلاگ تکنولوپ به نقل از فرارو، قیمت مرغ به شکل رسمی افزایش پیدا کرد و حالا آرام آرام تاثیر این اتفاق در خرده فروشی های سطح شهر دیده می گردد. بعد از افزایش نرخ مصوب مرغ به کیلویی 63 هزار تومان، در خرده فروشی ها یک کیلو سینه مرغ را بیشتر از کیلویی 130 هزار تومان می فروشند درحالی که تا یک ماه قبل سینه مرغ را کیلویی 123 هزار تومان می فروختند.

افزایش قیمت مصوب مرغ بعد از چند هفته کش وقوس به درخواست تولیدنماینده ها و با تایید وزارت جهاد کشاورزی کلید خورد.

قیمت مرغ مصوب؛ کیلویی 63 هزار

قیمت مصوب مرغ بعد از کش وقوس های فراوان به کیلویی 63 هزار تومان افزایش پیدا کرد. این افزایش قیمت درپی درخواست تولیدنماینده ها و با تایید وزارت جهاد کشاورزی صورت گرفت و نرخ مصوب مرغ که از اردیبهشت سال جاری 59 هزار و 800 تومان بود به 63 هزار تومان ارتقا پیدا کرد.

آنالیز بازار نشان می دهد الان در میادین میوه وتره بار، مرغ با نرخ کیلویی 63 هزار تومان فروخته می گردد، اما در بعضی خرده فروشی ها شاهد عرضه آن با قیمت بیشتری هستیم. طوری که هنوز بعضی از خبرگزاری ها ارقام بالای 70 هزار تومان را برای هر کیلو مرغ گرم گزارش می نمایند. البته دولت برای تنظیم شرایط بازار از چند هفته پیش سراغ عرضه مرغ منجد با نرخ 43 هزار و 500 تومان رفته که هنوز تاثیر این سیاست در عقب نشینی قیمت ها دیده نمی گردد.

قیمت مرغ قطعه بندی؛ سینه کیلویی 132 هزار!

قیمت مصوب مرغ افزایش پیدا کرد و همزمان در خرده فروشی ها شاهد افزایش نرخ مرغ قطعه بندی نسبت به هفته های قبل هستیم. درحالی که آنالیز ها نشان می دهد یک ماه قبل یک کیلو سینه مرغ را 123 هزار تومان می فروختند، الان خرید آن 132 هزار تومان تمام می گردد. یا مثلا قیمت مغز ران مرغ که اواخر شهریور کیلویی 90 هزار تومان بود الان به 93 هزار تومان رسیده است.

قیمت ران مرغ بعد از افزایش نرخ مصوب، از کیلویی 76 هزار تومان به 81 هزار تومان ارتقا پیدا نموده است. یک کیلو بال مرغ را درحالی الان 75 هزار تومان می فروشند که یک ماه پیش می شد آن را از خرده فروشی ها هفت هزار تومان کمتر خرید. این وسط قیمت یک کیلو فیله مرغ تقریبا 139 هزار تومان است. مرغ مزه دارشده را هم معمولا در خرده فروشی ها با قیمت کیلویی 62 هزار تومان می فروشند.

منبع: همشهری آنلاین

به "افزایش نرخ مصوب مرغ ؛ هر کیلو سینه مرغ چند؟ ، جدول تغییرات نو قیمت مرغ را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش نرخ مصوب مرغ ؛ هر کیلو سینه مرغ چند؟ ، جدول تغییرات نو قیمت مرغ را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید