اینستاگرامی ترین نقاط استانبول کجاست؟

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، ترکیه پر از جاذبه گردشگری است، هر کجای این کشور باشید، نقاط دیدنیی و جذابی برای دیدن گرفتن عکس سلفی و منظره وجود دارد. با بالا رفتن تب اینستاگرام، منطقه ها گردشگری بیشترین هدف عکس شده اند. استانبول یکی از زیباترین شهرهای دنیا و مقصد میلیونها گردشگر است. به نظر شما اینستاگرامی ترین نقاط استانبول از دید گردشگران کجاست؟

اینستاگرامی ترین نقاط استانبول کجاست؟

1. ایاصوفیه

بدون نیاز به گفتن، ایاصوفیه مهم ترین مکان گردشگری استانبول است. معماری باشکوه و پرتوهای نور زیر گنبد، یک محل مجذوب کننده برای سلفی است. غیر از عکس های فضای داخلی، تصاویر زیادی از دورنمای ایاصوفیه در غروب و چشم انداز استانبول، در اینستاگرام گردشگران ترکیه وجود دارد.

2. مسجد آبی

مسجد آبی یا سلطان احمد با معماری خیره کننده خود پای هر گردشگری را به آنجا باز می کند. مسجدی که در نمای آن 20 هزار کاشی دست ساز به کار رفته، قطعا برای اینستاگرامرها به شدت مجذوب کننده است. شما چه در فضای داخلی مسجد باشید و چه فضای بیرونی آن، پس زمینه عکس شما هنرمندانه خواهد بود.

تصویر مسجد آبی استانبول

3. بسفر

یکی از مکان های جادویی استانبول، بسفر است که بخش اروپایی و آسیایی این شهر را به هم وصل می کند. شما می توانید از کشتی های کروز، مرغ های دریایی و مردمی که سوار کشتی اند با دورنمای استانبول، عکس های اینستاگرامی بگیرید. بسفر یکی از معروف ترین جاهای استانبول برای گرفتن عکس سلفی است.

4. برج گالاتا

برج تاریخی و زیبای گالاتا همیشه اینستاگرامرها را به خود جذب می کند. این نقطه از استانبول نه فقط در طول روز، که شب نیز به دلیل نورپردازی خاصش، مورد توجه گردشگران و علاقه مندان سلفی است. علاوه بر این شما از تراس بالای برج، یکی از بهترین نماهای 360 درجه شهر استانبول را خواهید دید.

برج گالاتا استانبول محبوب اینستاگرامرها

5. بالات

بالات، یک محله قدیمی یهودی نشین در استانبول است. امروزه خیابان قدیمی بالات درست مانند یک گالری رنگارنگ، به یکی از نقاط پرطرفدار عکاسی تبدیل شده است. شما می توانید برای رزرو هتل استانبول، گزینه محل بالات را هم در نظر بگیرید. با خیال راحت در هر جای این خیابان و کنار ساختمان های رنگی ژست بگیرید، یک عکس اینستاگرامی عالی خواهید داشت.

6. کاخ دلما باغچه

کاخ دولما باغچه، مرکز اداری دولت سابق عثمانی در ساحل بسفر قرار گرفته است. ترکیب ظرافت معماری سنتی با زیبایی بسفر، محلی منحصر برای اینستاگرامرها ساخته است. سبک نئوکلاسیک طراحی این کاخ، جلوه متفاوتی برای گرفتن عکس سلفی دارد.

کاخ دلما باغچه استانبول و بسفر

7. بازار بزرگ

بازار بزرگ استانبول، نبض زنده این شهر تاریخی است. این بازار محبوب گردشگران از 4000 مغازه و 61 گذر تشکیل شده است. حجره ها از ادویه فروشی تا قالی، یک لوکیشن فوق العاده برای عکس اینستاگرامی است. یکی از بخش های محبوب بازار برای اینستاگرامرها، بازار فانوس های سنتی است.

منبع: تریپ

به "اینستاگرامی ترین نقاط استانبول کجاست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینستاگرامی ترین نقاط استانبول کجاست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید