بازی Godfall برای ایکس باکس عرضه خواهد شد؛ نسخه کامپیوتر به استیم می آید

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، شرکت گیرباکس (Gearbox) گفت که بازی گادفال (Godfall) برای کنسول های ایکس باکس سری اس و ایکس، ایکس باکس وان و کامپیوتر عرضه خواهد شد. این نسخه عرضه شده، آلتیمیت (Ultimate) بوده و با حالت عادی تفاوت دارد. قیمت نسخه آلتیمیت 40 دلار بوده و برای تمامی کنسول ها در تاریخ 18 فروردین عرضه خواهد شد. نسخه استیم و ایکس باکس این بازی در ابتدای عرضه 30 دلار قیمت خواهد داشت.

بازی Godfall برای ایکس باکس عرضه خواهد شد؛ نسخه کامپیوتر به استیم می آید

بازی گادفال: نسخه آلتیمیت همان تجربه اصلی این بازی را به کاربر ارائه خواهد داد. با این تفاوت که به روزرسانی های کامل و بسته الحاقی Fire and Darkness را به همراه خواهد داشت. کارگردان گادفال، دنیل نوردلندر (Daniel Nordlander)، در یک مصاحبه گفت:

نسخه آلتیمیت در اصل کامل ترین نسخه موجود از بازی گادفال است. در این نسخه تمامی سلاح ها، زره ها و موارد دیگر وجود داشته و هیچ چیزی در آن کم نیست. حالت کوآپ (Co-op) نیز در این نسخه وجود دارد. البته هنوز اعلام نشده است که آیا قابلیت کراس پلی (Cross Play) در این بازی وجود دارد یا نه.

یکی از نکات مهم این نسخه روی کنسول های ایکس باکس بهینه بودن آن است. به گونه ای که به طور کامل برای ایکس باکس ساخته شده و از تمامی ویژگی های خاص این کنسول ها استفاده خواهد نمود. همینطور اینکه تیم سازنده کوشش کردند تا از لحاظ بصری گادفال در برترین حالت خود قرار بگیرد.

به طور کلی نسخه آلتیمیت با بازی عادی از لحاظ گیم پلی تفاوت خاصی ندارد. با اینحال شرکت سازنده کوشش نموده تا مسائل نسخه اصلی را تا حد زیادی از بین ببرد. برای مثال به طور کلی در بحث مبارزه گادفال ارتقاء بسیاری داشته است. همینطور اینکه این بازی در زمینه طراحی غولآخرها و محیط کلی بازی ارتقاء بسیار زیادی داشته است.

بازی گادفال ابتدا تنها برای کنسول های پلی استیشن عرضه شد. این بازی چندان نتوانست توجه منتقدان را در ابتدا به خود جلب کند. با اینحال در طول زمان بهتر شده و در حال حاضر برترین نسخه آن به صورت عمومی و روی تمامی کنسول ها موجود شده است. نکته مهم اینجاست که استراتژی ناشر بسیار خوب بوده است. به علت اینکه حال افراد زیادی از این نسخه نو استقبال خواهند کرد.

منبع: Gematsu.com

منبع: دیجیکالا مگ

به "بازی Godfall برای ایکس باکس عرضه خواهد شد؛ نسخه کامپیوتر به استیم می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی Godfall برای ایکس باکس عرضه خواهد شد؛ نسخه کامپیوتر به استیم می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید