جام حذفی فوتبال، تراکتور - نفت مسجدسلیمان؛ جدال بر سر سهمیه آسیا با نفتی های معترض

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، تیم های تراکتور تبریز و نفت مسجدسلیمان امشب برگزارکننده ملاقات نخست مرحله نیمه نهایی جام حذفی خواهند بود.

جام حذفی فوتبال، تراکتور - نفت مسجدسلیمان؛ جدال بر سر سهمیه آسیا با نفتی های معترض

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ تکنولوپ، مرحله نیمه نهایی مسابقات جام حذفی فوتبال، امروز (سه شنبه) با ملاقات تیم های تراکتور تبریز و نفت مسجدسلیمان شروع خواهد شد تا در خاتمه این مسابقه، چهره یکی از تیم های صعودنماینده به فینال جام حذفی تعیین گردد.

الهامی و تیمش که لیگ برتر را با قرار دریافت در صندلی چهارمی به خاتمه رساندند، بسیار امیدوارند تا با توجه به قرعه خوبی که در این مرحله نصیبت آنها شده بتوانند از فرصت میزبانی مقابل نفت استفاده نمایند و چشم به کسب جام حذفی داشته باشند. سرخپوشان تبریزی همچنین با توجه به حضور در رتبه چهارم لیگ برتر و حضور استقلال و پرسپولیس در این مرحله، در صورت حذف تیم نفت می توانند سهمیه خود برای لیگ قهرمانان آسیا را نیز قطعی نمایند و حداقل خیال شان از این بابت راحت باشد.

تیم تراکتور برای حضور در مرحله نیمه نهایی جام حذفی تقریباً کار راحت تری نسبت به حریف جنوبی خود داشته است و در سه ملاقات قبلی به ترتیب مقابل پاس همدان، نود ارومیه و مس کرمان به پیروزی رسیده است، در حالی که شاگردان مهدی تارتار در راستا سخت خود برای حضور در این مرحله، سه تیم لیگ رجحان گل گهر، شهر خودرو و شاهین بوشهر را شکست داده اند و به نوعی شگفتی ساز این فصل جام حذفی به شمار می آیند.

نفتی های مسجدسلیمان اما پس از اتمام لیگ به دلیل مسائل اقتصادی دست به اعتصاب زده بودند و حتی حضور این تیم مقابل تراکتور نیز تا روز گذشته در هاله ای از ابهام قرار داشت، اما خاتمه تارتار و تیمش راضی به سفر به تبریز شدند تا اعتصاب چندروزه خود را بشنمایند. این اتفاق در حالی اتفاق افتاده است که تارتار به همین دلیل فقط یک روز تیمش را با نفرات کامل برای ملاقات با تراکتور تمرین داده و قطعاً این موضوع کار او و نفتی ها را در این ملاقات حساس سخت تر از پیش خواهد نمود.

صادق بابا احمدی و احمد الجبوری دو بازیکن تیم نفت مسجدسلیمان به دلیل محرومیت غایبان این تیم در مرحله نیمه نهایی جام حذفی خواهند بود و در سوی مقابل حضور رضا شکاری در تیم تراکتور نیز به دلیل مصدومیت در هاله ای از ابهام واقع شده است.

دومین ملاقات مرحله نیمه نهایی جام حذفی نیز روز چهارشنبه بین تیم های پرسپولیس و استقلال برگزار می گردد.

برنامه کامل مرحله نیمه نهایی جام حذفی به توضیح زیر است:

سه شنبه - 99، 6، 4

تراکتور تبریز - نفت مسجدسلیمان، ساعت 19:30

چهارشنبه - 99، 6، 5

پرسپولیس - استقلال، ساعت 19

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "جام حذفی فوتبال، تراکتور - نفت مسجدسلیمان؛ جدال بر سر سهمیه آسیا با نفتی های معترض" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جام حذفی فوتبال، تراکتور - نفت مسجدسلیمان؛ جدال بر سر سهمیه آسیا با نفتی های معترض"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید